Фонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї

Економіка Новини Транспорт
Фонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї

Фонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї та готується виставити на продаж об’єкт, який сьогодні використовується як сухий порт, заявив голова ФДМ Віталій Коваль на Business Breakfast.

“Актуальним є продовження приватизацій саме наших Дунайських портів. Історія приватизації одного порту вже є. Готуємо інший. І фактично я впевнений, що там сьогодні вже здійснюється діяльність як сухого порту, що буде можливість тільки відкрити навігацію відразу, щоб інвестор, який вже купується актив на аукціоні, щоб він був підготовлений до відкриття навігації та рухався швидше”, — цитує Інтерфакс-Україна заяву Віталія Коваля.

Глава ФДМ не уточнив назву порту, який готується до продажу.

Раніше повідомлялося, що Фонд готується виставити на конкурс морський торговельний порт (МТП) “Білгород-Дністровський”. Очікувалося, що він може стати другим великим об’єктом портової інфраструктури, проданим на майданчику Prozorro від початку повномасштабного російського вторгнення, повідомляє сайт ФДМ.

З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях та відправляє їх далі у вагонах. З травня підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції. За шість місяців роботи після поновлення діяльності обробка вантажів у МТП зросла у 100 разів порівняно з 2021 роком. Порт прийняв понад 10 тис. вантажних автомобілів та відвантажив залізницею 4 тис. вагонів, чим суттєво полегшив навантаження на дорожню інфраструктуру до портів “Ізмаїл” та “Рені”. Вся продукція була спрямована на експорт. До війни підприємство було збитковим.

Раніше ФДМ продав за 200 млн грн цілісний майновий комплекс Усть-Дунайського порту на майданчику Prozorro. Під час торгів його ціна зросла втричі.

Новини

14 Червня 2024

EUROFER закликає продовжити обмеження надлишкових сталеплавильних потужностей

У порт Маріуполя зайшов перший з початку окупації ворожий танкер з пальним

Рівнеазот Фірташа відновив виробництво добрив

Німецька компанія займатиметься будівництвом сонячних електростанцій в Україні

Видобувна асоціація закликає запровадити мораторій на здорожчання пального до кінця війни

Україна збільшила надходження від експорту чорних металів на 7,2%

Україна скоротила експорт чавуну на 20%

Україна наростила експорт брухту чорних металів на 32,2%

Обсяги перевезень вантажів у контейнерах залізницею за 5 місяців зросли на 60%

Хто ще не виїхав – залишать країну: До 20 годин без світла і тепла взимку обіцяє влада населенню

Збитки для клімату через війну досягли позначки у $32 млрд

Необхідність імпортувати 80% електроенергії матиме негативний вплив на промисловість – Інтерпайп Сталь

У Європі вбачають у відновлюваній енергетиці основу для відбудови України

Україна домовилася з американською Venture Global про постачання СПГ

Українські металурги відправляють на експорт майже дві третини виробленого прокату

Економічне бронювання: додаткові надходження дозволять фінансувати армію 

ВСІ НОВИНИ ⇢