Фонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї
Економіка Новини ТранспортФонд держмайна планує відновити приватизацію портової інфраструктури на Дунаї та готується виставити на продаж об’єкт, який сьогодні використовується як сухий порт, заявив голова ФДМ Віталій Коваль на Business Breakfast.
“Актуальним є продовження приватизацій саме наших Дунайських портів. Історія приватизації одного порту вже є. Готуємо інший. І фактично я впевнений, що там сьогодні вже здійснюється діяльність як сухого порту, що буде можливість тільки відкрити навігацію відразу, щоб інвестор, який вже купується актив на аукціоні, щоб він був підготовлений до відкриття навігації та рухався швидше”, — цитує Інтерфакс-Україна заяву Віталія Коваля.
Глава ФДМ не уточнив назву порту, який готується до продажу.
Раніше повідомлялося, що Фонд готується виставити на конкурс морський торговельний порт (МТП) “Білгород-Дністровський”. Очікувалося, що він може стати другим великим об’єктом портової інфраструктури, проданим на майданчику Prozorro від початку повномасштабного російського вторгнення, повідомляє сайт ФДМ.
З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях та відправляє їх далі у вагонах. З травня підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції. За шість місяців роботи після поновлення діяльності обробка вантажів у МТП зросла у 100 разів порівняно з 2021 роком. Порт прийняв понад 10 тис. вантажних автомобілів та відвантажив залізницею 4 тис. вагонів, чим суттєво полегшив навантаження на дорожню інфраструктуру до портів “Ізмаїл” та “Рені”. Вся продукція була спрямована на експорт. До війни підприємство було збитковим.
Раніше ФДМ продав за 200 млн грн цілісний майновий комплекс Усть-Дунайського порту на майданчику Prozorro. Під час торгів його ціна зросла втричі.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram