Выборы без выбора

Точка зору

Для України настав ще один 60-денний період хаосу, беззаконня та безкарності – президент Ющенко оголосив дострокові вибори до Верховної Ради.

Кого обирати і навіщо? Право вибору сьогодні у українців є, але воно цілком умовне. Адже орієнтиром для вибору має бути національна ідея. А от саме цього у українців немає.

Національна ідея відображає історичну місію народу, тобто, те, що народ може дати Всесвіту, а не навпаки. Саме національна ідея є основою національного менталітету, системи цінностей, яка всіх розставляє по своїх місцях.

І тільки маючи таку духовну ідею, народ може вважати себе по-справжньому вільним і робити по-справжньому вільний вибір. Якщо ж немає розуміння ні того, куди йти, ні того, що взагалі відбувається, то як можна можна говорити про свободу вибору?

Епоха, в якій ми живемо, є епохою матеріального нагромадження. Тобто, головний її сенс полягає у всебічному економічному розвитку людства. Тому найліпший рівень життя мають народи матеріально продуктивні.

Основу цих народів, так званий "золотий мільярд" людства складають євроатлантичні етноси, основою для національних соціально-економічних моделей яких є ринкова демократія. Ринкова демократія – це найбільш досконала модель з точки зору максимізації валового національного продукту.

Тому рівень грошового доходу на душу населення, за яким сьогодні визначають економічний розвиток країни, у тих країнах є значно вищим, ніж в інших.

Саме з цієї причини, очевидно, в незалежній Україні утвердилася ідея "впровадження" ринкових стосунків та переходу до соціально-економічної моделі ринкової демократії.

Одержавши незалежність у 1991 році, українці, чи то з дефіциту досвіду, чи то в силу якихось інших незбагненних рис української душі, скористалися правом вибору дуже своєрідно.

Замість того, щоб осмислити реальність і почати працювати, головним завданням українського народу було визнано "впровадження" цієї демократії на національних теренах. Справа, отже, за малим – якнайшвидше все "впровадити" і заживемо, як у Бога за пазухою.

Капіталізм має лише один суттєвий недолік: він ділить усіх на багатих та бідних. Цей поділ є основою його економічної ефективності. У суспільстві, в якому гроші є мірилом усього, бути бідним означає бути дурним, хворим, непривабливим, зневаженим, відкинутим, одиноким, поганим, невільним – доля, на яку свідомо ніхто б не згодився.

Тому кожен при ринковій демократії працює з усіх сил, щоб не бути бідним. І це прагнення є основним двигуном ринкової економіки. Відповідно, капіталізм характеризується значно вищою інтенсивністю і продуктивністю праці, ніж будь-який інший лад.

Однак, бідні при капіталізмі є, і чимало. В США з середньодушовим ВВП у 46 тисяч доларів на рік, 30% населення живуть у бідності, понад мільйона дітей – бездомні. І напевно зовсім не тому, що вони того хочуть.

З того, що більшість бідноти у країнах "золотого мільярду" є такою пожиттєво і навіть спадково, можна зробити висновок, що причиною їхніх злиднів є їхні власні якості, до того ж – такі, що передаються генетично, а, отже, є характеристиками національного генотипу.

Основним параметром, що визначає місце людини у капіталістичному суспільстві, є її матеріальна продуктивність.

І хоча ринкова демократія сьогодні є доступною, як модель, для багатьох народів Землі, тільки 15% землян живуть у матеріальному добробуті. Отже, решті 85% людства матеріальна продуктивність у тих параметрах, які є характерними для євроатлантичних народів, є невластивою.

Таким чином, світове панування капіталізму прирікає цю решту на вічну бідність.

Чи можна визнати, що в Божому замислі ідеальним є той лад, який робить з людей рабів?

Сенс творення суспільства і прогресу людської цивілізації полягає в тому, щоб давати можливість кожній людині жити повноцінним життям. Іншими словами – в ідеальному суспільстві найдурніший повинен мати змогу користуватися розумом наймудрішого, а найслабший – силою найсильнішого.

З чого можна зробити висновок, що людське суспільство створюється, насамперед, в інтересах слабких людей, що не можуть самостійно дати собі ради.

Тому ідеалом та метою розвитку людської цивілізації є рівність усіх, свобода для кожного, братерство, як результат забезпечення двох перших принципів.

Рівність, Свобода, Братерство – саме під такими лозунгами капіталізм колись став пануючим ладом на Землі. Одночасно капіталізм не може без того, щоб не ділити людей на панів і рабів.

Очевидним є протиставлення майнової нерівності, як основної умови життєдіяльності ринкової демократії, загальній меті розвитку людства.

Але Бог створив усіх людей рівними, тому навіть найбільш бідні і ліниві з них повинні мати право на гідне представництво. Таке представництво може бути лише у вигляді соціальної альтернативи, яка усуває матеріальну продуктивність індивіда, як головний параметр для визначення його місця у суспільстві.

Якщо взяти європейську расу в цілому, то за параметрами матеріальної продуктивності у ній виразно проявляються два суперетноси – вже згаданий євроатлантичний, в якому індивідуальна продуктивність та підприємливість доведені до максимуму, та східнослов’янський, що становить, у данному сенсі, протилежність до євроатлантичного.

Тому логічним буде припустити, що, якщо соціальні моделі євроатлантичного суперетносу є втіленням прагнення людства до матеріального нагромадження, то східнослов’янський суперетнос повинен протиставляти цьому прагненню соціальну альтернативу, яка дозволила б забезпечити більш-менш пристойне існування тим, хто не може знайти свого щастя при капіталізмі (таких на Землі, нагадаємо, біля 85%).

Тільки за умови існування рівноправних полюсів суспільних моделей можна вести мову про реальне право кожної людини і кожного народу на самовизначення.

Очевидно, що створення такого полюсу, такого центру сили, який захищав би право на щастя для всіх, є головною історичною місією східнослов’янського суперетносу.

Тим більше, що розвиток людства за законами капіталізму, вже сьогодні ставить біосферу Землі на грань екологічного колапсу, наслідки якого можуть бути для людства фатальними.

У кожному суспільстві можна виділити три види аристократії – духу, меча і грошей, причому тільки два перші види можуть правити в інтересах усього суспільства.

Історично у східнослов’янському суперетносі роль духовного провідника відігравав український етнос, в той час, як роль воїнів брали на себе росіяни. В індустріальну епоху, яка сьогодні добігає свого кінця, вирішальну роль у міжнародних стосунках відігравала мілітарна потуга, тому саме Москва була центром сили східнослов’янського суперетносу.

У постіндустріальній епосі більшу вагу відіграватиме здатність передбачати конфлікти та уникати їх, ніж втягуватися у військові протистояння. Тому велінням епохи і головним інтересом слов’янських народів зараз є створення нового слов’янського суперетносу під егідою Києва, а не Москви.

Саме український національний підхід до вирішення особистих та міжнародних проблем може сьогодні сформувати ту основу, на якій ладні об’єднатися слов’янські народи і постане нова суперпотуга.

Ключовим словом, в данному випадку, є "може". Проблема у тому, що історія дає лише шанс, яким можна скористатися, а можна його і прогавити. Для Всесвіту, як найвищої інстанції, власне, абсолютно все одно, хто виконає назріле історичне завдання – слов’яни, чи, скажімо, латиноамериканці або китайці.

А от для українців – не все одно.

Пропагована сьогодні політиками "національно-демократичної" орієнтації "євроінтеграція" не відображає ні глибинних бажань українців, ні їхніх можливостей, ані в жодному разі – їхньої історичної місії.

Таке прагнення можна порівняти, у кращому випадку, з бажанням сільської дівчини "вибитися в люди", результатом чого буде її передчасна смерть у лічниці для бідних.

"Євроінтеграція", які б рожеві асоціації вона б не викликала в головах українських заробітчан, для України може означати лише одне: тотальне вимирання генотипу, витіснення його чужорідним та зникнення України, як національної одиниці, з карти світу.

Інакше і бути не може: Всесвіту не потрібні народи, що відмовляються виконувати свою історичну місію.

Ющенко та Тимошенко, що сьогодні формують два крила "національно-демократичного" табору, очевидно, щиро вірять в те, що капіталізм, вкупі з "євроінтеграцією" можуть забезпечити добробут і процвітання для української нації на багато років наперед.

Цих політиків варто вважати явищами одного порядку, що різняться тільки підходами до виконання поставлених завдань.

У історії Росії був один діяч, з яким сьогодні порівнюють Ющенка. Цей діяч щиро вірив у "святу Русь" і бажав для неї тільки добра, але його у 1918 році за це розстріляли як злодія.

Волею Провидіння цей діяч правив Росією тоді, коли у ній відбувалися фундаментальні історичні зрушення, результатом яких стало створення світової суперпотуги у слов’янського суперетносу.

Оскільки у історії ніколи не буває помилок, то слід припустити, що слов’янським вектором у ХХ століття було саме створення СРСР, тим більше, що в ньому наші народи досягли такого рівня могутності і добробуту, якого в них не було ні до, ні після того. А Ніколай ІІ протистояв цьому вектору, за що і позбувся і трону, і життя.

Якщо Ющенка порівнюють з Ніколаєм ІІ, що розганяв парламенти на основі особистих симпатій та користувався при цьому порадами темних особистостей, то Тимошенко за своєю історичною роллю є найбільш близькою до Столипіна. Який, як відомо, був високоефективним менеджером і щиро боровся за капіталістичні ідеали.

У цій своїй плідній діяльності він допустився лише однієї помилки: поставив не на той історичний напрям.

"Національно-патріотичному" табору в Україні протистоять "промосковські" сили, представлені Януковичем та Симоненком. Хоча ці діячі сьогодні бачать місце України поряд з Росією, але вони так само не усвідомлюють себе синами великого українського народу.

Тобто, їхнє ставлення до Росії і всього постсовєтського простору – це відношення професійних рабів до свого господаря. Тоді як історія велить українцям бути на цьому просторі господарями.

І вже зовсім не можна серйозно сприймати таких "діячів" як Тягнибок, головні ідеологічні перли яких набрані з ідей українських націоналістів початку ХХ століття, відкинутих згодом самими цими націоналістами, з причини практичної непридатності.

Чи патологічних брехунів на кшталт Мороза і Литвина, які вже самі не пам’ятатють, що говорили на минулих виборах.

Очевидно, що секрет політичної живучості цих маргіналів полягає більше у їхній зданості бути технічними кандидатами, ніж у їхніх політичних програмах.

Підсумовуючи сказане: як завжди у "незалежній" Україні український народ має право вибору без можливості вибору. І так буде доки цей народ не усвідомить своєї великої духовної місії і не зробить її своїм життєвим орієнтиром.

Новини

20 Червня 2025

АРМА готує продаж арештованого судна

Європа на межі економічного застою: МВФ закликає до термінових реформ

Міненерго виступає за подовження мораторію на банкрутство державних шахт ще на рік 

CBAM без зайвого тиску: малі імпортери отримали звільнення від звітності

Деякі контейнерні лінії припинили заходи в порти України через обстріли

Експорт сталевих напівфабрикатів з України скоротився на 25%

Українська промисловість і торгівля підтримують економічне зростання – ІЕД

На шляху до зеленого переходу: Сербія адаптує законодавство під європейський CBAM

Європейський виробник вапна і будматеріалів хоче побудувати завод на Закарпатті

Заборгованість за зелену енергію суттєво зменшилася: держава сплатила 86% у 2025 році

19 Червня 2025

Україна в ОБСЄ заявила про плани Росії ударити по енергетиці

Китай знімає обмеження на металобрухт: що це означає для ринку

В Україні ціни на газ зросли до найвищого рівня

АРМА зафіксувало незаконне використання арештованого заводу Медведчука

Бізнес закликає уряд скоригувати кліматичні зобов’язання України щодо викидів

Nippon Steel завершила поглинання американського виробника сталі US Steel

ВСІ НОВИНИ ⇢