Індійського перевізника нафти з Росії позбавили страхування за порушення санкцій, – Bloomberg 

Новини
Індійського перевізника нафти з Росії позбавили страхування за порушення санкцій, – Bloomberg 

Компанія Gatik з офісом у індійському Мумбаї, яка оперує флотом нафтових танкерів і активно транспортує російську нафту, через порушення антиросійських санкцій втратила стандартну страховку для своїх суден від Американського перестрахувального клубу, який входить до Міжнародної групи клубів взаємного страхування (P&I Clubs). За даними Bloomberg, компанію позбавили страхування через порушення встановленого країнами “Великої сімки” обмеження ціни на нафту з Росії.

Співрозмовник агентства пояснив, що страхове покриття захищало танкери перевізника від ризиків, зокрема при зіткненнях та розливах нафти. Наявність такого страхування вимагається при заході суден у порти та при проході через протоки.

В Американському перестрахувальному клубі підтвердили, що анулювали страховку, не вказавши причини.

За даними джерел агентства, це пов’язано з наміром Gatik перевозити російську нафту вище за встановлену G7 граничну ціну на рівні $60 за барель.

Bloomberg зауважує, що Gatik – одна з багатьох танкерних компаній, “що виникли з нізвідки, коли Захід почав посилювати санкції проти Москви минулого року”. Вона не має сайту, номера телефону та інших контактних даних, знайти її за адресою реєстрації також не вдалося.

Вона почала нарощувати свій флот з літа 2022 року, під її управлінням знаходиться 48 танкерів (згідно з базою морських даних Equasis, аналітичної компанії Vortexa і компанії VesselsValue, яка відстежує факти купівлі-продажу суден). Кожен із них хоча б раз минулого року завантажував російську нафту чи нафтопродукти. Американський клуб страхував 34 судна.

За даними суднового брокера Clarkson Research Services, Gatik є одним із десяти найбільших власників середніх за розмірами танкерів Aframax (завантажують близько 700 тис. барелів).

Нагадаємо, з 5 лютого набуло чинності встановлене країнами “Великої сімки” обмеження цін на російські нафтопродукти, зокрема дизельне паливо та мазут. З 5 грудня вони запровадили обмеження ціни на нафту, що постачається морським транспортом з Росії, на рівні $60 за барель. Компаніям з країн G7 забороняється страхувати та надавати інші послуги для транспортування російської нафти, якщо її продають дорожче за цю ціну.

Після цього почав зростати дисконт на російську нафту на світових ринках. За даними російського Мінфіну, середня ціна основної російської експортної марки нафти Urals у січні 2023 року склала 49,48 долл за барель, що в 1,7 раза нижче, ніж у січні 2022 року ($85,64 за барель). У лютому ціна бареля Urasls склала 49,56 долл за барель, у грудні 2022 року – 50,47 долл за барель, порівняно із $66,47 за барель у листопаді та $70,62 за барель – у жовтні минулого року.

Бюджет Росії зверстаний, виходячи з прогнозу ціни на нафту Urals у $70,1 за барель. Востаннє фактична ціна російської нафтизнаходилася трохи вище за цю планку в період з 15 жовтня по 14 листопада 2022 року ($71,1 за барель). Через це дефіцит федерального бюджету Росії за підсумками січня-лютого 2022 року склав 2,58 трильйона рублів, впритул наблизившись до річного плану в 2,93 трлн руб.

Новини

2 Травня 2024

Запоріжкокс з початку року збільшив обсяги виробництва

Україна в квітні збільшила імпорт електроенергії на третину

ArcelorMittal очікує на відновлення попиту на сталь у ЄС

Аграрії просять уряд на три місяці продовжити чинне бронювання працівників

ДТЕК Енерго спрямував прибуток за минулий рік на відбудову ТЕС

В Брюселі пройде форум ЄС-Україна з питань оборонної промисловості

Через активну роботу СЕС вдень в Україні зафіксований профіцит електроенергії

Іспанська Tubos Reunidos заявляє про намір стати першім у світі виробником труб без викидів вуглецю

ArcelorMittal закрил коксохімічне виробництво у місті Зениця

Проблеми з судноплавством у Червоному морі можуть тривати до кінця року

Австралія має намір побудувати 25 ГВт вітроенергетичних потужностей

Індійські металурги занепокоєні зростанням імпорту сталі

Одеський Стальканат у 2023 році скоротив чистий прибуток на 13,8%

Україні треба приєднуватись до світового тренду захисту від імпорту китайської сталі

Ворог пошкодив половину украінської енергосистеми

Укргазвидобування сягнуло рекордних показників буріння під час війни

ВСІ НОВИНИ ⇢