Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Металургія Новини Транспорт
Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Assofermet, асоціація, що представляє італійських дистриб’юторів брухту, сировини і сталевої продукції, повідомила, що тарифи на фрахт сталі, яка прямує до Європи через Суецький канал, зросли на 150% з початку кризи в регіоні. Про це передає портал Steel Orbis.

Середня вартість фрахту для контейнеровозів, які використовували Червоне море як свій основний маршрут, зросла з 1200 доларів США/TEU в грудні 2023 року до майже 3000 доларів США/TEU. Найвища ставка була зафіксована наприкінці січня – 5300 євро/TEU.

У зв’язку з цим Джан П’єтро Альберті, член технічного комітету Assofermet Acciai, заявив: “Ситуація, як і раніше, є дуже нестабільною і непередбачуваною, оскільки фрахтові ставки змінюються раптово, що унеможливлює передбачення динаміки зміни цін. “Як наслідок, усі основні судноплавні компанії уникають Суецького каналу, надаючи перевагу навігації навколо мису Доброї Надії. Разом зі зростанням тарифів на фрахт збільшуються і терміни доставки. Якщо до кризи доставка з країн, що не входять до ЄС, через Суецький канал займала близько 30 днів, то тепер це займає від 45 до 55 днів.

Ця ситуація істотно впливає на експорт сталі до Європи оскільки більша частина експорту зазвичай проходить через Суецький канал. У 2023 році 73,8 відсотка сталі, імпортованої до Італії (7,42 мільйона тонн), надійшло з Китаю, В’єтнаму, Японії, Тайваню і Південної Кореї, і маршрути всіх цих шести країн проходили через Червоне море. Те ж саме стосується і Європейського Союзу в цілому. З 29,3 млн тонн імпортованої сталі 16,14 млн надійшло з вищезазначених країн. У 2023 році основним постачальником сталі в Італію була Індія з 1,3 млн тонн, за нею слідував Китай з 1,1 млн тонн.

Новини

9 Травня 2024

Рада розширила програму пільгових кредитів на виробників зброї

Міненерго повідомляє про можливі відключення електропостачання для промисловості

Liberty Steel законсервує свій завод у британському Сканторпі

Ізраїль шукає нові канали імпорту через припинення торгівлі з Туреччиною

З початку року металурги збільшили виплавку сталі майже на третину

НКРЕКП спростила процедуру приєднання генеруючих установок до електричних мереж

У Раді розглядають дві моделі бронювання працівників від мобілізації

Ставки фрахту в Чорному морі впали через зниження темпів експорту

Імпорт електроенергії не здатен повністю перекрити дефіцит

8 Травня 2024

Наразі морський коридор працює стабільно попри атаки росії – НБУ

Єврокомісія готує нові санкції проти суден рф

НКРЕКП планує підвищити тарифи на воду на 54% з червня

Металургійні компанії ЄС збільшили експорт металопрокату на 9%

Обсяг промвиробництва Франції знизився на 2%

Китайські ціни на арматуру зросли на 1,6%

Какие варианты стильных образов можно рассматривать?

ВСІ НОВИНИ ⇢