Південна Корея збільшила експорт озброєнь після початку війни в Україні

Машинобудівництво Металообробка Новини
Південна Корея збільшила експорт озброєнь після початку війни в Україні

Після початку великої війни Росії в Україні дохід від експорту провідної південнокорейського оборонної компанії Hanwha Aerospace зріс в 11 разів до 1,1 млрд дол, а її акції підскочили на 350%. Про це пише “Економічна правда” з посиланням на Bloomberg.

Як пише видання, Hanwha Aerospace – провідний оборонний підрядник Південної Кореї, виробляє озброєння вже майже 50 років і ніколи не зупинявся, навіть коли закордонні конкуренти перейшли на винищувачі шостого покоління і безпілотні дрони. 

Донедавна військові аналітики вважали Hanwha пережитком, а її продукцію – застарілою для війни 21 століття. Проте війна в Україні, яка майже повністю ведеться на землі, довела їхню неправоту.

Застарілі бронетехніка і боєприпаси Hanwha мають високий попит, адже компанія може доставити їх швидше і дешевше, ніж компанії США чи ЄС. За два роки після російського вторгнення річний дохід Hanwha від експорту зброї зріс в одинадцять разів до 1,1 млрд дол, це становить 26% від загальних продажів компанії. Її акції за цей час зросли приблизно на 350%.

В статті йдеться, що відродження Hanwha відображає діру у світовій оборонній промисловості. Американські та європейські виробники зосередилися на виробництві стратегічної високоточної зброї та інших передових технологій. Водночас багато країн вважають ці системи надто дорогими, або ж їх відлякує потреба висококваліфікованих кадрів.

“США мають 40% світових оборонних систем, але вони не можуть зробити все. Ми зосереджуємося на середньоваговиках, самохідних гарматах, бронемашинах, танках. В цьому ми вже є глобально конкурентоспроможними. Це не обов’язково те, на що ми хотіли б витрачати гроші в ідеалі, але ми змушені це робити через Північну Корею.”, – сказав генеральний директор Hanwha Aerospace Сон Чже Іл.

У статті наголошують, що зараз, коли американські та європейські виробники зброї намагаються перезапустити чи наростити виробництво, Hanwha пропонує покупцям переваги безперебійного виробництва, непорушних ланцюгів поставок і швидкої доставки. 

Hanwha може зібрати свою флагманську гаубицю K9 приблизно за 180 днів – у два-три рази швидше конкурентів. Завдяки меншим витратам її продукція також дешевша. Та ж гаубиця K9 коштує близько 3,5 млн доларів, що приблизно на половину або третину дешевше, ніж у світових конкурентів.

Новини

16 Вересня 2024

Канада встановить 18% антидемпінгове мито на болгарську арматуру

Сильні повені на Дунаї не вплинули на роботу УДП

Польська JSW знову знизила план видобутку вугілля 

Індійська RINL опинилась на межі зупинки через брак коксівного вугілля

В Україні запрацювала нова програма кредитування бізнесу

Україна експортувала морським коридором товарів на понад $19 млрд

Металургійні підприємства в січні-серпні збільшили валютну виручку від експорту чорних металів до $2 млрд

Україна наростила імпорт міді на 20%, експорт – на 16%

Україна в січні-серпні подвоїла експорт залізорудної сировини

Укрзалізниця від початку року відремонтувала понад 700 км колій

ЕКА підписало перший договір страхування від воєнних ризиків

Глобальні викиди метану стрімко зростають до рекордних показників – вчені

Профільний комітет Ради схвалив законопроєкт про підвищення податків 

Більшість електроенергії в Україні виробляється без викидів вуглецю – Міненерго

Vale проводить перевірку дамби після виявлення поверхневих тріщин

Україна в січні-серпні експортувала чавун переважно до США, Італії та Туреччини

ВСІ НОВИНИ ⇢