Міжнародна палата судноплавства закликає зупинити напади хуситів у Червоному морі

Новини Транспорт
Міжнародна палата судноплавства закликає зупинити напади хуситів у Червоному морі

Міжнародна палата судноплавства (ICS) закликала до термінових дій, щоб зупинити “незаконні напади” на комерційне судноплавство в Червоному морі з боку єменських повстанців-хуситів після потоплення другого суховантажу з листопада минулого року.

“Це неприйнятна ситуація, і ці напади повинні припинитися негайно”, – заявили в ICS. “Ми закликаємо держави, що мають вплив у регіоні, захистити наших невинних моряків і до швидкої деескалації ситуації в Червоному морі”.

Підтримувані Іраном хусити почали нападати на кораблі в Червоному морі через шість тижнів після початку війни між Ізраїлем і ХАМАС минулого року, як вони стверджують, на знак солідарності з палестинцями в Газі. Суховантаж “Рубімар” під прапором Белізу, що належить Великобританії, затонув 4 березня цього року, через чотири тижні після нападу хуситів. А 19 червня Міністерство морських торгових операцій Великої Британії (UKMTO) заявило, що, на його думку, суховантаж Tutor, що належить і експлуатується Грецією, також затонув після того, як 12 червня хусити атакували його за допомогою безпілотного надводного судна.

З моменту початку атак було вбито трьох моряків і захоплено два судна в окремих інцидентах, одне з яких з тих пір було звільнено.

“Ми чули засудження і цінуємо слова підтримки, але ми терміново прагнемо вжити заходів для припинення незаконних нападів на цих життєво важливих працівників і цю життєво важливу галузь”, – заявили в ICS. “І ми не повинні забувати про членів екіпажу [вантажного судна] Galaxy Leader і [контейнеровоза] MSC Aries, які все ще перебувають у полоні”.

Останніми днями хусити посилили свої напади, що викликало контрзаходи з боку збройних сил США і Великобританії, дислокованих в цьому регіоні. Червоне море є одним з найважливіших судноплавних шляхів у світі, що слугує життєво важливим торговельним сполученням між Європою та Азією.

Атаки призвели до підвищення фрахтових ставок і вартості страхування морських перевезень. Вони також порушили торговельні потоки через Суецький канал у північній частині Червоного моря, оскільки багато судновласників вирішили оминати цей район, обираючи довший маршрут навколо південного краю Африки.

Новини

16 Вересня 2024

Канада встановить 18% антидемпінгове мито на болгарську арматуру

Сильні повені на Дунаї не вплинули на роботу УДП

Польська JSW знову знизила план видобутку вугілля 

Індійська RINL опинилась на межі зупинки через брак коксівного вугілля

В Україні запрацювала нова програма кредитування бізнесу

Україна експортувала морським коридором товарів на понад $19 млрд

Металургійні підприємства в січні-серпні збільшили валютну виручку від експорту чорних металів до $2 млрд

Україна наростила імпорт міді на 20%, експорт – на 16%

Україна в січні-серпні подвоїла експорт залізорудної сировини

Укрзалізниця від початку року відремонтувала понад 700 км колій

ЕКА підписало перший договір страхування від воєнних ризиків

Глобальні викиди метану стрімко зростають до рекордних показників – вчені

Профільний комітет Ради схвалив законопроєкт про підвищення податків 

Більшість електроенергії в Україні виробляється без викидів вуглецю – Міненерго

Vale проводить перевірку дамби після виявлення поверхневих тріщин

Україна в січні-серпні експортувала чавун переважно до США, Італії та Туреччини

ВСІ НОВИНИ ⇢