Міжнародна палата судноплавства закликає зупинити напади хуситів у Червоному морі
Новини ТранспортМіжнародна палата судноплавства (ICS) закликала до термінових дій, щоб зупинити “незаконні напади” на комерційне судноплавство в Червоному морі з боку єменських повстанців-хуситів після потоплення другого суховантажу з листопада минулого року.
“Це неприйнятна ситуація, і ці напади повинні припинитися негайно”, – заявили в ICS. “Ми закликаємо держави, що мають вплив у регіоні, захистити наших невинних моряків і до швидкої деескалації ситуації в Червоному морі”.
Підтримувані Іраном хусити почали нападати на кораблі в Червоному морі через шість тижнів після початку війни між Ізраїлем і ХАМАС минулого року, як вони стверджують, на знак солідарності з палестинцями в Газі. Суховантаж “Рубімар” під прапором Белізу, що належить Великобританії, затонув 4 березня цього року, через чотири тижні після нападу хуситів. А 19 червня Міністерство морських торгових операцій Великої Британії (UKMTO) заявило, що, на його думку, суховантаж Tutor, що належить і експлуатується Грецією, також затонув після того, як 12 червня хусити атакували його за допомогою безпілотного надводного судна.
З моменту початку атак було вбито трьох моряків і захоплено два судна в окремих інцидентах, одне з яких з тих пір було звільнено.
“Ми чули засудження і цінуємо слова підтримки, але ми терміново прагнемо вжити заходів для припинення незаконних нападів на цих життєво важливих працівників і цю життєво важливу галузь”, – заявили в ICS. “І ми не повинні забувати про членів екіпажу [вантажного судна] Galaxy Leader і [контейнеровоза] MSC Aries, які все ще перебувають у полоні”.
Останніми днями хусити посилили свої напади, що викликало контрзаходи з боку збройних сил США і Великобританії, дислокованих в цьому регіоні. Червоне море є одним з найважливіших судноплавних шляхів у світі, що слугує життєво важливим торговельним сполученням між Європою та Азією.
Атаки призвели до підвищення фрахтових ставок і вартості страхування морських перевезень. Вони також порушили торговельні потоки через Суецький канал у північній частині Червоного моря, оскільки багато судновласників вирішили оминати цей район, обираючи довший маршрут навколо південного краю Африки.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram