Інтерпайп тестує новий логістичний маршрут постачання продукції до ЄС
Металообробка Металургія Новини Теми дня ТранспортУкраїнська промислова група “Інтерпайп” тестує новий логістичний маршрут доставки своєї продукції до країн ЄС з використанням залізниці і автотранспорту. Зокрема, через термінал у польському Хелмі. Про це в коментарі ЦТС повідомив директор із закупівель і логістики компанії Олексій Яновський.
На запитання, чи не розглядає компанія можливість перевезень своїх вантажів до Європи внутрішніми водними шляхами, топ-менеджер відповів: “Інтерпайп” дуже уважно вивчав можливості використання Дунаю для здійснення доставок до країн ЄС. Але, на жаль, поточний рівень сервісу не дозволяє конкурувати з прямими автомобільними перевезеннями ані з економічної точки зору, ані з точки зору транзитного часу”.
Натомість, за його словами, зараз компанія здійснює тестові відправлення труб залізничними вагонами до терміналу, що має широку залізничну колію, в місті Хелм (Польща). Далі відбувається перевантаження в автомобілі та доставка продукції до кінцевого пункту призначення.
“Цей спосіб відносно економічно обґрунтований, зважаючи на поточний рівень ставок на автомобілі, але має ряд недоліків, зокрема, встає питання боротьби з іржею на поверхні труб. Однак навряд чи цей спосіб доставки буде прийнятним для залізничної продукції з огляду на крайню сенситивність цієї продукції до умов зберігання та транспортування. Тож, для залізничних коліс та колісних пар все ж прямі автомобільні перевезення, ймовірно, залишаться найбільш доцільним способом доставки клієнтам в Європу”, – зауважив Яновський.
Раніше повідомлялося, що “Інтерпайп” уклав угоду на постачання залізничних коліс для корпорації Greenbrier. Загалом, в 2024 році український виробник в сегменті вантажних вагонів планує поставити на ринок ЄС 20 тис. колісних пар.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramТеги
ІнтерпайпНовини
ФДМУ продовжив прийом заявок на участь в аукціоні з приватизації Білгород-Дністровського
Україна може розпочати експорт біометану в Європу
Туреччина збільшила імпорт залізної руди на 58%
Китай за 8 місяців 2024 року експортував в Україну товарів на $8,9 млрд
Україна відвантажила до Болгарії, Туреччини та Єгипту 1,31 млн тонн напівфабрикатів
Тарифи на залізничні перевезення руди та зерна мають бути різними – ФРТУ
Укрзалізниця хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%
Верховна Рада прийняла закон про підвищення податків
Більшість бізнесу очікує зростання – ЄБА
Економічне бронювання не вирішить проблему з дефіцитом кадрів – Риженков
Німеччина додатково виділяє Україні 100 млн євро для проходження зими
Британська металургія закликає пришвидшити впровадження аналога CBAM
Металургія Індії потребує $280 млрд інвестицій для декарбонізації
Нафтогаз розраховує пройти зиму за рахунок українського газу
ЄС готується надати Україні 40 млрд євро кредиту до кінця року без участі США
Імпорт холоднокатаних рулонів у США зріс на 60,2%
ВСІ НОВИНИ ⇢