УДП скорочує робочий день через кризу  на дунайському ринку річкових перевезень

Новини Транспорт
УДП скорочує робочий день через кризу  на дунайському ринку річкових перевезень

Українське дунайське пароплавство (УДП) переходить на 6-годинний робочий день у зв’язку з кризою  на дунайському ринку річкових перевезень. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко.

“Через загострення ситуації на дунайському ринку річкових перевезень УДП переходить на 6-годинний робочий день. Ми вимушені скорочувати витрати”, – наголосив очільник пароплавства.

За його словами, основні причини:

  • Відсутність підтримки дунайського експортного напряму. Дунайські порти здатні конкурувати з одеськими за українську агропродукцію, але потрібна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїлу.
  • Аномальна спека та обміління. На Середньому Дунаї мілководдя ускладнює рух баржевих караванів, деякі клієнти у серпні взяли паузу, щоб не ризикувати. Зменшується допустима осадка барж, але власники вантажу не готові до підвищення фрахтових ставок.
  • Через спеку аграрії втратили частину врожаю. Скоротився обсяг агропродукції, що експортується Дунаєм.

“Нашим конкурентам також складно, але вони  виживають навіть за низького ринку. Приватники, особливо дрібні, працюють самі на себе, часто без податків (в чорну), без соціальних зобов’язань, з мінімальною кількістю людей, яких набирають по контракту.  Ми, держпідприємство, працюємо у геть інших умовах  – платимо зарплати в білу, тримаємо величезний штат, маємо колосальні соціальні зобов’язання”, – наголосив гендиректор.

Він підкреслив, що за сьогоднішніх умов  флот не може утримувати понад тисячу людей. УДП провело цифровізацію управління та обʼєктивно може працювати зі значно меншою кількістю персоналу.

“Навіть за високого ринку  оптимізації штату було не уникнути. Це розуміють всі. Як би не було, ми почали скорочення витрат не з людей, а призупинили всі інвестиційні проєкти за виключенням  модернізації. Фінансування модернізації є цільовим. Цього року Кабмін зменшив частку дивідендів, які УДП повинно було відрахувати у бюджет. Умова – направлення залишених пароплавству коштів на модернізацію та будівництво флоту”, – зауважив Москаленко.

Очільник УДП додав, що цього тижня компанія створить робочу групу з первинною профспілковою організацією і почне пошук компромісу щодо зменшення витрат на персонал, які наразі складають 70% всіх накладних витрат компанії.

“За погодження профспілки компанія вже тимчасово перейшла на 6 годинний робочий день. В декілька разів зменшена кількість людей у комерційній службі. Обговорюємо наступні рішення, в тому числі «непопулярні», – резюмував Москаленко.

Новини

18 Вересня 2024

Українські підприємства в січні-серпні збільшили імпорт нікелю майже на 70%

Демократи США закликали Байдена схвалити експорт СПГ до України

Взимку дефіцит електроенергії в системі складатиме близько 4 ГВт

Виробництво сталі у Мексиці за підсумками липня впало на 53%

Державне фінансування отримали ще три індустріальні парки

Інтерпайп використовує морський та автотранспорт для доставки залізничної продукції у США та на Близький Схід

В Україні скорочується будівництво нового житла

Укренерго фіксує збільшення споживання е/е і закликає до економії

У Німеччині планують до 2030 року зробити третину металургії зеленою

Бюджет може отримати додатково 100 млрд грн від економічного бронювання – Свириденко

У липні імпорт гарячекатаного рулону в ЄС перевищив 1,5 млн тонн

Nippon Steel продовжила термін розгляду заявки на придбання US Steel

Ворог атакував енергетичну інфраструктуру у восьми областях

Українська економіка у серпні прискорила темпи зростання

Феросплавні підприємства України з початку року скоротили виробництво продукції

В Конгресі США закликали Байдена прискорити експорт скрапленого газу до України

ВСІ НОВИНИ ⇢