Знижка не допомгла ФДМУ продати в черговий раз Білгород-Дністровський порт

Економіка Новини Транспорт
Знижка не допомгла ФДМУ продати в черговий раз Білгород-Дністровський порт

Повторний приватизаційний аукціон із продажу єдиного майнового комплексу (ЄМК) ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» (МТП), призначений на 14 червня 2023 року, було скасовано через відсутність заявок учасників. Про це свідчить протокол про результати електронного аукціону, оприлюднений у системі «ProZorro.Продажі». Стартова ціна лота становила 92,46 млн грн.

Таким чином, фактична четверта спроба продати актив також виявилася невдалою.

Нагадаємо, що призначений на 6 червня 2023 року приватизаційний аукціон із продажу ЄМК ДП «Білгород-Дністровський МТП» за ціною 184,9 млн грнне відбувся через відсутність заявок учасників. Після цього Фонд державного майна України переніс аукціон на 14 червня 2023 року, зменшивши стартову ціну лота вдвічі — до 92,46 млн. Загалом це була третя спроба продати актив.

Перший приватизаційний аукціон, запланований на 3 березня 2023 року, не відбувся через відсутність заявок. Повторний аукціон, на якому ціна активу зросла до 220 млн грн із початкових 93,7 млн грн, відбувся 13 березня 2023 року, однак переможець  не оплатив лот і втратив гарантійний внесок (18,7 млн грн перераховано у бюджет) та право брати участь у торгах за цей обʼєкт.

Білгород-Дністровський МТП розташований на західному березі Дністровського лиману, розміщується на 59 га основної виробничої території порту та понад 5 га території портового пункту Бугаз у селищі Затока. Підприємство спеціалізується на перевантажені лісних вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових вантажів. Захід суден здійснюється підхідним каналом морської частини Дністровсько-Царгородського гирла довжиною 1,5 км і Дністровсько-Лиманської частини — 14,5 км, глибина підхідного каналу — 3 метри (паспортна — 3,5-4,5 метра).

До складу порту також входять дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів, 47 транспортних засобів тощо.

У квітні ДП «Білгород-Дністровський МТП» розпочало роботу у форматі транспортно-логістичного центру до відкриття Чорного моря для судноплавства.

До повномасштабного російського вторгнення Кабінет міністрів планував приватизацію державних стивідорних компаній, які працюють у трьох малих морських портах України. Зокрема, конкурс на приватизацію ДП «Білгород-Дністровський МТП»планувалося оголосити у першому кварталі 2022 року. У травні 2021 року його майно було передане під управління ФДМ.

Новини

2 Травня 2024

Запоріжкокс з початку року збільшив обсяги виробництва

Україна в квітні збільшила імпорт електроенергії на третину

ArcelorMittal очікує на відновлення попиту на сталь у ЄС

Аграрії просять уряд на три місяці продовжити чинне бронювання працівників

ДТЕК Енерго спрямував прибуток за минулий рік на відбудову ТЕС

В Брюселі пройде форум ЄС-Україна з питань оборонної промисловості

Через активну роботу СЕС вдень в Україні зафіксований профіцит електроенергії

Іспанська Tubos Reunidos заявляє про намір стати першім у світі виробником труб без викидів вуглецю

ArcelorMittal закрил коксохімічне виробництво у місті Зениця

Проблеми з судноплавством у Червоному морі можуть тривати до кінця року

Австралія має намір побудувати 25 ГВт вітроенергетичних потужностей

Індійські металурги занепокоєні зростанням імпорту сталі

Одеський Стальканат у 2023 році скоротив чистий прибуток на 13,8%

Україні треба приєднуватись до світового тренду захисту від імпорту китайської сталі

Ворог пошкодив половину украінської енергосистеми

Укргазвидобування сягнуло рекордних показників буріння під час війни

ВСІ НОВИНИ ⇢