Через війну великі контейнерні лінії не пускають свої судна до портів України

Економіка Новини Транспорт
Через війну великі контейнерні лінії не пускають свої судна до портів України

Поки триває війна, великі контейнерні судноплавні лінії не хочуть заходити в Україну власним флотом, розповів президент АМЕУ та співзасновник групи компаній ITL Віктор Берестенко в інтерв’ю Latifundist.com.

Торік у жовтні компанія запропонувала великим контейнерним лініям свій сервіс від портів Великої Одеси до Туреччини. Втім, дозвіл від ВМС України вдалося отримати лише в лютому.

«Тож, одна українська приватна логістична компанія, член нашої асоціації (АМЕУ), взяла на ринку судно в оренду (чартер) і надає на ньому місця великим судноплавним лініям, щоб вони вантажили свої контейнери з українською продукцією з та до України. 3 квітня саме це судно прибуло до Чорноморського порту. У найближчій перспективі воно має поєднати великий хаб у Середземномор’ї з портами Великої Одеси», — зазначив Берестенко.

За його словами, прямого заходу контейнерів до портів України з Китаю не було. Зайшов лише контейнеровоз місткістю 1 500 TEU з неконтейнерним вантажем у біг-бегах без жодного контейнера.

«Але маємо надію, що саме це, досить велике судно, дасть старт новому напрямку для вітчизняного контейнерного судноплавства. Можливо, таке судно буде не єдине», — додав президент АМЕУ.

Раніше USM повідомляв, що до порту Великої Одеси вперше з початку війни зайшов контейнеровоз із Китаю.

Новини

6 Вересня 2024

У липні інфляція зросла до 5,4%

Зелений перехід сталеливарних виробників під загрозою – EUROFER

Туреччина збільшила імпорт брухту до 11,6 млн тонн

Канада вводить антидемпінгові мита на катанку з Китаю, Єгипту та В’єтнаму

Швеція виділить майже $50 млн на підтримку енергосектору України

Галущенко обіцяє, що зима пройде нормально

Україна домовляється щодо збільшення імпорту електроенергії з ЄС

Уніфікація тарифів на вантажні перевезення УЗ не має економічного обгрунтування – експерт

Європейський ринок г/к рулону найслабший за останні роки

Уряд прийняв всі необхідні рішення щодо релокації шахт – Шмигаль

Галущенко відзвутував про сотні мегават нових потужностей

Linde India придбає промислові газові активи Tata Steel на сталеливарному заводі Kalinganagar

В Бразилії знизились ціни на гарячекатаний рулон

Дніпровський метзавод знизив виробництво прокату на 54,6%

Канадська Cyclone Metals розпочала виробництво окатишів прямого відновлення

Будівництво в Євросоюзі у червні зросло на 1,4%

ВСІ НОВИНИ ⇢