Реформа Укрзалізниці надасть можливість скоротити тарифи на перевезення

Новини Теми дня Транспорт
Реформа Укрзалізниці надасть можливість скоротити тарифи на перевезення

Реформа “Укрзалізниці” та позбавлення її монопольного статусу на залізничному ринку дасть змогу отримати конкуренцію на цьому ринку, та знизити тариф на вантажні перевезення.

Про це заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко, коментуючи ініціативу “УЗ” щодо гармонізації тарифів.

“У держави повинна бути монополія тільки на саму залізничну дорогу. І не на під’їзні шляхи залізничні, а на центральну, магістральну лінію. В більшості країн Євросоюзу є така монополія. Все решта зробити приватним. І у нас би сьогодні тарифи впали, я думаю, проти тих, які є, самі по собі мінімум би на 30%, по деяких напрямах – і на 50%”, – зауважив Козаченко.

Він нагадав, що Європейський Союз давно чекає від України цієї залізничної реформи, однак вона у нас чомусь весь час гальмуєься.

“Нам Євросоюз постійно каже про реформу. У них сьогодні 308 компаній мають ліцензії на перевезення і пасажирів, і вантажів залізницями по всій території Євросоюзу. Жодної державної компанії у цих перевезеннях не задіяно! А Україна має монополію без конкуренції. Ми змогли проштовхнути з величезними зусиллями за 10 років зміни в законодавство, які дали право робити приватні вагони. А зараз у нас багато вагонів. Тому необхідно давати приватну тягу”, – каже Козаченко.

Нагадаємо, раніше керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.

У відповідь у Асоціації добувних підприємств (НАДПУ) заявили, що підвищення тарифів матиме вкрай негативні наслідки для обороноздатності України. Натомість Укрзалізниці варто було б знизити тарифи для стимулювання економіки, адже рентабельність вантажних перевезень вже досягла 27%.

Новини

13 Вересня 2024

Болгарія продовжує переговори щодо продажу ядерних реакторів Україні

У серпні імпорт бітуму в Україну збільшився в півтора раза

Індія продовжила компенсаційні мита на імпорт труб з Китаю та В’єтнаму

На жодній електростанції не збудували другий рівень захисту – Кудрицький

Завод British Steel у Скантропі може зупинитися в разі закриття доменної печі

Voestalpine зупиняє завод у Лінці

Імпорт залізної руди до Туреччини збільшився на 58%

Як ефективно використовувати елеватори для зберігання врожаю

Європейські металурги планують скоротити обсяги виробництва через слабкий попит

В Укрзалізниці сподіваються на підняття тарифів ще до кінця року

З початку року імпорт майже вдвічі перевищив український експорт

Інгулецький ГЗК простоює через високі ціни на електроенергію

Європейська рахункова палата зафіксувала нераціональне використання коштів на зелене відновлення

Порти Великої Одеси можуть перейти на газову генерацію

Україна отримує аварійну допомогу електроенергії з трьох країн

Тайвань скорочує імпорт металобрухту

ВСІ НОВИНИ ⇢