УДП скорочує робочий день через кризу  на дунайському ринку річкових перевезень

Новини Транспорт
УДП скорочує робочий день через кризу  на дунайському ринку річкових перевезень

Українське дунайське пароплавство (УДП) переходить на 6-годинний робочий день у зв’язку з кризою  на дунайському ринку річкових перевезень. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко.

“Через загострення ситуації на дунайському ринку річкових перевезень УДП переходить на 6-годинний робочий день. Ми вимушені скорочувати витрати”, – наголосив очільник пароплавства.

За його словами, основні причини:

  • Відсутність підтримки дунайського експортного напряму. Дунайські порти здатні конкурувати з одеськими за українську агропродукцію, але потрібна знижка на залізничні перевезення до Ізмаїлу.
  • Аномальна спека та обміління. На Середньому Дунаї мілководдя ускладнює рух баржевих караванів, деякі клієнти у серпні взяли паузу, щоб не ризикувати. Зменшується допустима осадка барж, але власники вантажу не готові до підвищення фрахтових ставок.
  • Через спеку аграрії втратили частину врожаю. Скоротився обсяг агропродукції, що експортується Дунаєм.

“Нашим конкурентам також складно, але вони  виживають навіть за низького ринку. Приватники, особливо дрібні, працюють самі на себе, часто без податків (в чорну), без соціальних зобов’язань, з мінімальною кількістю людей, яких набирають по контракту.  Ми, держпідприємство, працюємо у геть інших умовах  – платимо зарплати в білу, тримаємо величезний штат, маємо колосальні соціальні зобов’язання”, – наголосив гендиректор.

Він підкреслив, що за сьогоднішніх умов  флот не може утримувати понад тисячу людей. УДП провело цифровізацію управління та обʼєктивно може працювати зі значно меншою кількістю персоналу.

“Навіть за високого ринку  оптимізації штату було не уникнути. Це розуміють всі. Як би не було, ми почали скорочення витрат не з людей, а призупинили всі інвестиційні проєкти за виключенням  модернізації. Фінансування модернізації є цільовим. Цього року Кабмін зменшив частку дивідендів, які УДП повинно було відрахувати у бюджет. Умова – направлення залишених пароплавству коштів на модернізацію та будівництво флоту”, – зауважив Москаленко.

Очільник УДП додав, що цього тижня компанія створить робочу групу з первинною профспілковою організацією і почне пошук компромісу щодо зменшення витрат на персонал, які наразі складають 70% всіх накладних витрат компанії.

“За погодження профспілки компанія вже тимчасово перейшла на 6 годинний робочий день. В декілька разів зменшена кількість людей у комерційній службі. Обговорюємо наступні рішення, в тому числі «непопулярні», – резюмував Москаленко.

Новини

16 Вересня 2024

Канада встановить 18% антидемпінгове мито на болгарську арматуру

Сильні повені на Дунаї не вплинули на роботу УДП

Польська JSW знову знизила план видобутку вугілля 

Індійська RINL опинилась на межі зупинки через брак коксівного вугілля

В Україні запрацювала нова програма кредитування бізнесу

Україна експортувала морським коридором товарів на понад $19 млрд

Металургійні підприємства в січні-серпні збільшили валютну виручку від експорту чорних металів до $2 млрд

Україна наростила імпорт міді на 20%, експорт – на 16%

Україна в січні-серпні подвоїла експорт залізорудної сировини

Укрзалізниця від початку року відремонтувала понад 700 км колій

ЕКА підписало перший договір страхування від воєнних ризиків

Глобальні викиди метану стрімко зростають до рекордних показників – вчені

Профільний комітет Ради схвалив законопроєкт про підвищення податків 

Більшість електроенергії в Україні виробляється без викидів вуглецю – Міненерго

Vale проводить перевірку дамби після виявлення поверхневих тріщин

Україна в січні-серпні експортувала чавун переважно до США, Італії та Туреччини

ВСІ НОВИНИ ⇢