Білгород-Дністровський порт не йде з молотка

Економіка Новини Транспорт
Білгород-Дністровський порт не йде з молотка

Фонд державного майна (ФДМУ) скасував десятий аукціон з приватизації єдиного майнового комплексу держпідприємства “Білгород-Дністровський морських торговельний порт”. Про це повідомляється на сторінці підприємства у Facebook.

За даними у системі “Прозоро.Продажі”, аукціон за гібридною голландською моделлю (зі зниженням ціни) мав відбутися 24 вересня. Стартова ціна лоту становила 88,99 млн грн.

Проте 20 вересня Регіональне відділення ФДМУ по Одеській та Миколаївській областях скасувало торги з таким формулюванням: “з метою тримання від дій, які можуть спричинити нанесення репутаційних страт державним органам приватизації та ненадходження до державного бюджету України запланованих обсягів грошових коштів”.

За інформацією у протоколі рішення, на приватизаційний аукціон не надійшло жодної заявки від потенційних учасників.

Як повідомлялося, у серпні Фонд держмайна оголосив дев’ятий аукціон з приватизації єдиного майнового комплексу “Білгород-Дністровський морський торговельний порт” зі стартовою ціною 177,97 млн грн. Онлайн-торги мали відбутися 6 вересня, але їх скасували.

Перед цим заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань зазначав, що польські інвестори розглядають можливість участі у приватизації Білгород-Дністровського порту.

Нагадаємо, перший аукціон із продажу Білгород-Дністровського морського порту, призначений на 3 березня 2023 року, визнали таким, що не відбувся.

13 березня того ж року ФДМУ провів повторний приватизаційний онлайн-аукціон з продажу Білгород-Дністровського порту, переможцем якого із пропозицією 264,12 млн грн стало ТОВ “Укрдонінвест” бізнесмена Віталія Кропачова, однак він відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу.

Подальші аукціони із продажу Білгород-Дністровського морського торговельного порту також не відбулися через відсутність учасників.

ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт” спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський морський порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Порт приймає вантажі на автомобілях і відправляє їх у вагонах. З травня того ж року підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції.

Новини

10 Жовтня 2024

Японський експорт металобрухту продовжує скорочуватись

Україна підписала меморандум про співпрацю з Японською організацією зовнішньої торгівлі

Вперше в історії джерела з нульовим рівнем викидів вуглецю склали понад 40% електроенергії, виробленої у світі

В Україні зростає споживання електроенергії

Верховна Рада прийняла законопроєкт щодо збільшення податків

Німеччина не бачить причин для занепокоєння через можливе зупинення транзиту газу через Україну

SAIL та BHP підписали угоду щодо скорочення викидів вуглецю

Світовий банк прогнозує уповільнення економіки Китаю у 2025 році

Білоруський завод постачав до України добрива з РФ і Білорусі через компанію в ОАЕ

Транзит російської нафти через Україну зріс на 37% у вересні

Бразилія збільшує експорт залізної руди

Транспортування електроенергії є однією з найбільших проблем для українських компаній

УЗ у вересні 2024 року перевезла на експорт 2,36 млн тонн залізної руди

Енергоатом підготував до роботи в зимовий період всі 9 енергоблоків

Україна здатна пройти зиму без відключень світла – Галущенко

Тарифи УЗ на вантажні перевезення мають бути різними, тому що собівартість послуг різна – експерт

ВСІ НОВИНИ ⇢