Клієнтам Укрзалізниці потрібні економічно обґрунтовані тарифи
Металургія Новини Теми дня ТранспортКлієнти “Укрзалізниці” прагнуть встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги держкомпанії. Про це заявив на прес-конференції президент Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.
“Єдине, що нам треба, це економічно обґрунтований тариф, – підкреслив він. – Те що зараз говорить керівництво “Укрзалізниці”, демонструє, що у нього нема розуміння, що таке економічно обґрунтований тариф. Тому що вони вживають слова такі, як уніфікація та гармонізація”
За словами Д.Каленкова, діюча система тарифних класів також не є ефективною і не подобається клієнтам “Укрзалізниці”. “Але коли представники Укрзалізниці говорять, що немає різниці, який вантаж везти, собівартість одна і та ж, нагадаю, що зміна складова у собівартості, це лише 20%. Головне, це те, як перерозподіляється інші 80% – та інфраструктура, яка використовується у “Укрзалізниці””, – відзначив він.
В якості приклада президент “Укрметалургпрому” звернув увагу на ситуацію з перевезенням зерна та залізної руди, які є одними з основних експортних товарів України. Зокрема в 2023 році було перевезено співставні об’єми цих товарів – 31 та 28 млн тонн відповідно.
Але в той же час при перевезенні руди було задіяне 18 станцій, а по зерну 409. Сортувальних станцій для руди – 0, для зерна – 20. Для перевезень руди задіяне 2 тисячі кілометрів залізниці, для перевезень зерна – 13 тисяч.
“Треба враховувати собівартість для кожного виду товарів, – акцентував О.Каленков. – Наприклад, йде ешелон в 60 вагонів, чи три-п’ять вагонів перевозяться тиждень від одного елеватору до іншого. Не може бути одного уніфікованого тарифу, тому що тоді буде кроссубсидування одних товарів іншими. І ця різниця в 10-15%, а в рази”
“Тому я за результатами цього обговорення буду просити колег направити звернення і до Кабінету міністрів, і до наших головних країн-партнерів. Для них це теж буде цікаво, тому що вони зараз фінансують більше 50% нашого бюджету, а “Укрзалізниця” – це чорна діра, де зникають у тому числі гроші наших партнерів. Ці гроші можна і потрібно в часи війни використовувати більш ефективно. Тому міжнародний аудит і ніяких підвищень тарифів до цього міжнародного аудита”, – резюмував президент “Укрметалургпрому”.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramНовини
Гарантований покупець через суд вимагає від Енергоатому 14 млрд грн
Імпорт сталевих труб до Грузії з Туреччини у січні-серпні зріс на 79,1%
Клієнтам Укрзалізниці потрібні економічно обґрунтовані тарифи
Росія втратила одного з найбільших покупців вугілля в Азії
Anglo American запускає автономну бурову установку у Бразилії
Європейський ринок гарячекатаного рулону готується до потенційної консолідації
Контейнерні лінії підвищують тарифи через страйк докерів у США
Українські виробники феросплавів зупиняться у разі підвищення тарифів Укрзалізниці
19 Вересня 2024British Steel збільшила збитки у вісім разів
У Європі відкрився перший літієвий завод
Купівельна спроможність українців впаде на 20% після підвищення податків
Підприємства видобувної галузі вимагають провести міжнародний аудит Укрзалізниці
Вантажні тарифи Укрзалізниці можна скоротити на 15-20% – Каленков
ЄС виділить додаткові 160 млн євро Україні для підтримки енергобезпеки
Проєкт постачання польської електрики в Україну заморожено
Українські підприємства експортували цинку на $201 тис.
ВСІ НОВИНИ ⇢