Порти України не приймають торгові судна через погрози росіян

Економіка Металообробка Металургія Новини Транспорт
Порти України не приймають торгові судна через погрози росіян

Морські порти на території України не мають зараз можливості приймати торгові судна, оскільки Росія проголосила північно-західну частину моря закритою для навігації. Про це заявила начальниця Об’єднаного координаційного прес-центру Сил оборони півдня Наталя Гуменюк.

У Чорному морі навігація кораблів і суден до портів, підконтрольних Україні, наразі відсутня повністю. Тому що нема можливості у портів приймати судна, нема навігації в територіальному морі України, оскільки ще з березня 2022 року Росія проголосила північно-західну частину Чорного моря закритою для навігації”, — сказала Гуменюк у п’ятницю, 28 липня.

Вона нагадала, що тоді було проголошено, щоб всі судна негайно зайшли в порти і не перебували в територіальному морі України, бо це територія «контртерористичної операції».

Це повідомлення мореплавцям росіяни переправили через центр повідомлень, який знаходиться в Іспанії, і воно прийнято всіма капітанами суден до уваги, відповідно до норм міжнародного морського права”, — зазначила Гуменюк.

Вона пояснила, що далі функціонування навігації було погоджено виключно в межах зернової ініціативи.

В межах конкретного транспортного коридору, який називався «зерновим». І забезпечувалась безпекова компонента Силами оборони України, а інші компоненти, забезпечувались гарантією ООН і Туреччиною”, — наголосила Гуменюк.

Вона зауважила, що в Чорному морі зараз активна навігація спостерігається тільки навколо узбережжя Кримського півострова, у тимчасово окупованих територіальних водах України.

Там відбувається навігація і риболовецьких суден, і торгових суден, які всупереч того, що Україною проголошені ці порти закритими, бо вони знаходяться під окупацією, все ж таки продовжують там курсувати і проводити вантажні операції, переміщувати вантажі. Це виключно зараз відбувається в інтересах країни-агресора, тому очевидно, що тим суднам вони (росіяни, — ред.) не погрожують. Але, якщо кожного разу так буде, як з цим судном, запис якого ми всі почули, це означає, що будь-яке судно, яке вони запідозрили в намірі прямувати в Україну, буде отримувати ось таке інформування-попередження погроз”, — акцентувала Гуменюк.

Після оголошення про вихід із Чорноморської зернової ініціативи 17 липня російські терористи почали завдавати щоденних масованих ударів по Одеській області, в результаті яких пошкоджень зазнає інфраструктура міжнародних та українських трейдерів і перевізників. Окрім того, Росія погрожує атаками на цивільні судна, котрі прямуватимуть в українські порти.

Головне управління розвідки Міністерства оборони України оприлюднило закриту доповідь для кремлівської верхівки, яка свідчить, що дії РФ зі зриву зернової угоди є частиною єдиного заздалегідь розробленого плану.

Новини

21 Травня 2024

Виробники будматеріалів потребують підтримки з боку держави

Відключення світла не припиняться після перегляду тарифу – експерт

Китай планує збільшити власне виробництво залізорудного концентрату

Після підвищення акцизу пальне в Україні коштуватиме 80 грн/літр

ЄС ініціює антидемпінгове розслідування щодо імпорту труб з Китаю

ArcelorMittal закликає Німеччину до більш реалістичної стратегії декарбонізації

У березні цього року промвиробництво ЄС зросло на 0,6%

За чотири місяці через українсько-польські переходи УЗ перевезла більше всього руди

Китай з початку року збільшив експорт коксу майже на чверть

Японським металургам загрожує дефіцит металобрухту через відмову від конвертерного виробництва сталі

Україна щороку отримуватиме 2,5-3 млрд євро від заморожених російських активів

Атаки на українську енергосистему призвели до уповільнення темпів зростання ВВП

Німеччина схвалила план США про гроші для України з активів рф

Австрія надасть Україні ще 5 млн євро на відновлення енергетичної інфраструктури

Автогаз у мережах АЗС трохи подешевшав

Укрнафтобурінню суд не дозволив відновити видобуток на Сахалінському родовищі

ВСІ НОВИНИ ⇢