Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Машинобудівництво Металообробка Новини Точка зору
Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Рішення закупити тепловози без локалізації прямо протирічить зовсім недавно проголошеній економічній політиці “Зроблено в Україні”. Про це заявив заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський у колонці для видання “Економічна правда“.

“Це свідомий саботаж Укрзалізницею проголошеної Президентом Володимиром Зеленським політики “Зроблено в Україні”. На прикладі УЗ можна дуже наочно побачити різницю між окозамилюванням в промовах і реальними діями на практиці”, – вважає він.

Нардеп звернув увагу на те, що попередні спроби передбачали бодай якусь локалізацію і демонстрували знання тодішнього менеджменту УЗ про існування в країні внутрішніх виробників. Угода з французьким Alstom передбачала локалізацію 35%. Навіть угода щодо купівлі локомотивів GE забезпечила локалізацію на рівні 10%. Siemens в консультаціях з Міністерством інфраструктури не так давно озвучував готовність до локалізації понад 50%.

“Нинішній очільник УЗ Євген Лященко в перемовинах з новим постачальником досяг нуля. Причин цього нуля українського виробництва я бачу дві. Перша – корупція. Великі закупівлі імпортних товарів стали для українських держкомпаній зручним способом ховати корупцію в тіні міжнародної співпраці”, – переконаний Д.Кисилевський.

Голова парламентського комітету з питань економічного розвитку також нагадав, що за даними Федерації роботодавців в Україні можна локалізувати локомотив приблизно на 55%. “Це робочі місця для українських громадян і робота для заводів в Харкові, Кременчуці, Запоріжжі, Дніпрі, Львові, Полтаві, Києві і десятках інших міст. Це сотні мільйонів гривень податків на потреби Збройних сил. Всього цього УЗ вирішила позбавити українських громадян”, – резюмував він.

“Угода про купівлю локомотивів Wabtec є шкідливою для країни, потенційно корупційною і має бути скасована. А кожен керівник держкомпанії в Україні має нарешті усвідомити: коли ви тягнете в Україну імпортні товари за наявності аналогічних українських чи можливості локалізації виробництва в Україні, ви здійснюєте пряму крадіжку коштів у Збройних сил”, – акцентував Д.Кисилевський.

Як повідомлялось, нещодавно УЗ проголосила досягненням укладання угоди про купівлю імпортних локомотивів. Передбачається взяти кредит на 150 млн доларів для закупівлі готових імпортних локомотивів Wabtec. 

Новини

20 Травня 2024

Влада Індії планує стимулювати виробництво ЗРС з низькосортних руд

Вартість кредитів для підприємств поступово скорочується

УЗ скасувала аукціони з продажу металобрухту

British Steel постачатиме залізничні рейки до Туреччини

НКРЕКП підвищило ціни на електроенергію для бізнесу

Індійська JSW Steel знайшла коксівне вугілля в Мозамбіку

Турецька Habas отримала дозвіл на будівництво прокатного заводу

Україна наростила експорт сталевих напівфабрикатів майже вдвічі

Метинвест в I кварталі скоротив виплавку сталі, але збільшив виробництво ЗРС

Виробництво сталі у Китаї відстає від минулорічних показників

Заводи в Україні змушені наймати жінок через брак персоналу

За підсумками січня-квітня імпорт довгого прокату в Україну зріс на 9,9%

Мінекономіки представило проєкт оновленого порядку стимулювання для індустріальних парків

Британія запровадила санкції щодо одного з найбільших контейнерних терміналів росії

Ціни на золото встановили новий рекорд

Українські підприємства збільшили імпорт нікелю на 60%

ВСІ НОВИНИ ⇢