Залізничні колеса з України експортуються через порт Чорноморськ

Економіка Металургія Новини
Залізничні колеса з України експортуються через порт Чорноморськ

Відкриття українського морського коридору дозволило групі “Інтерпайп” налагодити свою експортну логістику на дальні ринки не лише через порти сусідніх країн, а і безпосередньо з Великої Одеси. Про це в інтерв’ю ЦТС повідомив директор дивізіону залізничної продукції “Інтерпайп” Олександр Гарькавий.

За його словами, після початку повномасштабного російського вторгнення компанія не могла відвантажувати продукцію на overseas-ринки через блокаду українських морських портів на Чорному морі. Але за деякий час там знайшли можливість експортувати через порти Румунії та Болгарії. Спочатку залізнична продукція української компанії поставлялася в ці країни, а вже звідти відвантажувалася в США, Мексику, Саудівську Аравію, Індію, Пакистан у контейнерах.

Щодо поточної ситуації, коли запрацював український морський коридор у Чорному морі, Олександр Гарькавий сказав: “Ми й досі продовжуємо експортувати нашу продукцію через порти сусідніх країн, але ситуація із відвантаженням безпосередньо з українських гаваней об’єктивно покращилася. Ми випробували новий маршрут із Чорноморська до Х’юстона (США), завантаживши балкер трубами та колесами. Станом на сьогодні це працюючий маршрут”.

На запитання, наскільки суттєвою є зараз доля експорту залізничної продукції “Інтерпайпу” в країни Північної Америки та Азії, топ-менеджер відповів, що на ці “заморські” ринки зараз відвантажується в середньому 60-70 тис. коліс. “Йдеться саме про залізничні колеса, а не колісні пари. Справа в тому, що морські перевезення здійснюються в контейнерах, в які поміщається в десять разів менше колісних пар, аніж коліс. Тому, з точки зору економічної доцільності, на ринки overseas вигідно продавати саме колеса”, – зауважив директор дивізіону залізничної продукції “Інтерпайп”.

Новини

4 Жовтня 2024

Австралія з початку року збільшила експорт залізорудної сировнини

Європа продовжить використовувати нікелевий чавун до повноцінного запуску CBAM

Більше половини компаній не компенсуватимуть працівникам підвищення військового збору

Довгий прокат дешевшає на північноєвропейських ринках

Профільний комітет Ради схвалив законопроєкт про підвищення податків

Через мобілізацію в Україні не вистачає водіїв

Рішення щодо економічного бронювання прийнято – Железняк

Тариф на вантажні залізничні перевезення не має бути обтяжений сторонніми послугами

В Україні планують створити інвестфонд для розвитку бізнесу

МВФ ухвалить остаточне рішення про новий транш для України до 21 жовтня 

В Бразилії створюють фонд розробки критично важливих мінералів

Україні потрібно прискорювати будівництво зеленої генерації 

Війна між Ізраїлем та Іраном може призвести до дефіциту сталі в регіоні MENA

Канада обкладе додатковим митом у 25% китайську сталь та алюміній

Росія з легкістю обходить європейські санкції, щоб вести війну проти України – ЗМІ

3 Жовтня 2024

Брак сірчаної кислоти може завадити Індонезії збільшувати виробництво нікелю

ВСІ НОВИНИ ⇢