Залізничний тариф повинен враховувати собівартість перевезень – Каленков

Новини Теми дня Точка зору Транспорт
Залізничний тариф повинен враховувати собівартість перевезень – Каленков

Залізничний тариф повинен бути економічно обґрунтованим з розумінням того, що для перевезення різних вантажів собівартість не є однаковою. Таку думку в інтерв’ю МінПрому висловив президент Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.

“Одна справа, коли вантажі відправляються ритмічно, навіть кожну добу, в одному або у двох різних напрямках і цілими ешелонами. І інша річ, коли збирається від одного елеватора чи піщаного кар’єру до іншого по три-п’ять вагонів, їх везуть на сортувальні станції, а потім вже до споживачів. І функціонування всього цього господарства – сортувальних станцій, відповідних депо і так далі, не можна розмазувати по всьому ринку. За це мають платити ті, хто отримують вигоду від цього”, – переконаний він.

“Великі перевізники промислових вантажів, які возять стабільно щодоби, щосезону в кількох напрямках, повинні мати реальну собівартість, а не середню температуру по палаті. Тоді всі побачать, що собівартість перевезення залізної руди, наприклад, від підприємства до західного переходу чи до порту на в рази нижча, ніж перевезення вагону з піском від кар’єру на до якогось суміжного об’єкту”, – додав О.Каленков.

Він також звернув увагу на те, що в європейських країнах, що не сегментують споживачів на класи, на постійні перевезення в декількох напрямках цілими маршрутами йдуть знижки і іноді дуже значні.

“Тому заяви про те, що Укрзалізниці все одно що перевозити – тону руди, вугілля чи зерна – економічно необґрунтовані. Це, знову ж таки, свідчить про те, що вкотре хочуть субсидувати інші перевезення за рахунок промисловості”, – резюмував президент “Укрметалургпрому”.

Новини

16 Вересня 2024

Канада встановить 18% антидемпінгове мито на болгарську арматуру

Сильні повені на Дунаї не вплинули на роботу УДП

Польська JSW знову знизила план видобутку вугілля 

Індійська RINL опинилась на межі зупинки через брак коксівного вугілля

В Україні запрацювала нова програма кредитування бізнесу

Україна експортувала морським коридором товарів на понад $19 млрд

Металургійні підприємства в січні-серпні збільшили валютну виручку від експорту чорних металів до $2 млрд

Україна наростила імпорт міді на 20%, експорт – на 16%

Україна в січні-серпні подвоїла експорт залізорудної сировини

Укрзалізниця від початку року відремонтувала понад 700 км колій

ЕКА підписало перший договір страхування від воєнних ризиків

Глобальні викиди метану стрімко зростають до рекордних показників – вчені

Профільний комітет Ради схвалив законопроєкт про підвищення податків 

Більшість електроенергії в Україні виробляється без викидів вуглецю – Міненерго

Vale проводить перевірку дамби після виявлення поверхневих тріщин

Україна в січні-серпні експортувала чавун переважно до США, Італії та Туреччини

ВСІ НОВИНИ ⇢