Менеджмент УЗ підвищує вантажні тарифи, щоб приховати свою неефективність – хіміки

Економіка Металургія Новини Транспорт
Менеджмент УЗ підвищує вантажні тарифи, щоб приховати свою неефективність – хіміки

Керівництво Укрзалізниці, щоб приховати власну неефективність, підвищує тарифи, тримаючи в такий спосіб в заручниках всю українську промисловість. Але тарифоутворення в компанії має бути прозорим, інакше компанія не зможе у майбутньому конкурувати з європейськими перевізниками. Про це заявив віце-президент Союзу хіміків України Ігор Гольченко

“Керівник УЗ Євген Лященко сам заявив: завдяки гармонізації Укрзалізниця могла би отримати близько 3 мільярдів гривень до кінця року, і це дало керівництву можливість завершити рік без збитків. Розумієте, про що йде мова? Про те, що у такий спосіб менеджмент отримає кошти і відрапортує уряду, що він ефективно працює. А заручниками цього всього виступає країна і весь бізнес”, – підкреслив Гольченко.

Він зауважив, що так Укрзалізниця працює вже багато років: як тільки у неї через неефективне керівництво закінчуються гроші, вона просто підвищує тариф на послуги. І на цю схему вже давно має звернути увагу Антимонопольний комітет.

“Коли добізнесувалися і закінчилися гроші, керівництво УЗ йде до споживача, збирає “врожай” і закриває проблеми, які в них є. Але ж це не конкуренція. А що буде, коли доведеться конкурувати з такими ж перевізниками з Євросоюзу? Тому ми вважаємо підвищення тарифів недоцільним і шкідливим – як для бізнесу, так і для самої Укрзалізниці. Тому що можливість постійно підвищувати тарифи тримає її в теплій ванні, і вони забули, як конкурувати”, – резюмував Гольченко.

Як відомо, керівник Укрзалізниці Євген Лященко заявив, що компанія очікує збиток у кінці року, і ініціював перегляд тарифів на вантажні перевезення. Водночас, перше півріччя компанія закінчила з прибутком у майже 3 млрд грн.

Новини

МВФ вимагатиме від України підвищення ПДВ у разі зростання видатків

У серпні 27,8% публічних закупівель відбулись з порушенням вимог локалізації

Європейські металурги вимагають обмежити імпорт китайської сталі

Санкції проти російських нафтових танкерів не працюють — Bloomberg

Менеджмент УЗ підвищує вантажні тарифи, щоб приховати свою неефективність – хіміки

20 Вересня 2024

МАГАТЕ ухвалило резолюцію з вимогою повернути ЗАЕС під контроль України 

Україна домовилася з ЄС про створення резерву дизелю

Через українсько-словацькі переходи передано майже 6 млн тонн руди

У серпні РФ скоротила морський експорт нафтопродуктів

У серпні Бразилія збільшила виробництво та споживання сталі

До кінця року Україна може експортувати 100 млн куб м біометану

Видобуток залізної руди в Китаї зріс на 4,1%

Аукціони по імпорту електроенергії на міждержавному перетині мають бути довгостроковими

Польський суд скасував рішення про початок процедури банкрутства Liberty Czestochowa

Україна з початку року збільшила імпорт плоского прокату до 664,29 тис. тонн 

AМКР скаржиться на високі ціни на електроенергію в Україні та несприятливі ринки

ВСІ НОВИНИ ⇢