Санкції проти російських нафтових танкерів не працюють — Bloomberg

Економіка Новини
Санкції проти російських нафтових танкерів не працюють — Bloomberg

Західні санкції проти танкерів, які перевозять російську нафту, не працюють. Москва назвала дії влади у Вашингтоні, Лондоні й Брюсселі блефом і показала, що в них порожні руки, пише колумніст Bloomberg Джуліан Лі.

З початку серпня щонайменше 12 вантажів російської сирої нафти й нафтопродуктів було завантажено на танкери з чорного списку. Швидкість, з якою ці судна повертаються в експлуатацію, прискорюється.

Будь-яка попередня настороженість російських клієнтів прийняти флот у свої порти, схоже, розвіялася після успішного доставлення вантажів під час перших рейсів у квітні-липні.

До того часу покупці російської нафти хвилювалися щодо наслідків, таких як втрата доступу до західних фінансових систем, у зв’язку з діями з суб’єктами, які потрапили під санкції. Але коли проти покупців перших вантажів не було вжито заходів, ці побоювання розвіялися.

Водночас оператори відмовилися від попередніх практик приховування своєї діяльності.

Перші постачання на танкерах, які потрапили під санкції, включали тривалі періоди, протягом яких судна були невидимі для автоматизованих систем відстеження, багаторазові переміщення вантажів у морі й судна, які приховували або фальсифікували свої позиції.

Останні постачання здійснювалися відкрито, танкери надсилали чіткі сигнали про місцеперебування під час своїх рейсів. Це значно скоротило час у дорозі та, ймовірно, значно знизило вартість.

Перший круговий рейс з партією нафти за допомогою танкера Bratsk зайняв 84 дні. Другий було завершено лише за 36 днів.

Кораблі з чорного списку не заходять у західні порти, не користуються західними послугами, такими як страхування чи фінансування, і належать компаніям, так само захищеним від потенційних штрафів.

Покупці в Китаї й Індії набагато більше схильні до цього.

Якщо покарання не почнуть кусатися, вони є ні чим іншим, як фіговим листком, щоб приховати безсилля західних урядів перешкоджати діяльності російського так званого тіньового флоту.

Новини

У серпні 27,8% публічних закупівель відбулись з порушенням вимог локалізації

Європейські металурги вимагають обмежити імпорт китайської сталі

Санкції проти російських нафтових танкерів не працюють — Bloomberg

Менеджмент УЗ підвищує вантажні тарифи, щоб приховати свою неефективність – хіміки

20 Вересня 2024

МАГАТЕ ухвалило резолюцію з вимогою повернути ЗАЕС під контроль України 

Україна домовилася з ЄС про створення резерву дизелю

Через українсько-словацькі переходи передано майже 6 млн тонн руди

У серпні РФ скоротила морський експорт нафтопродуктів

У серпні Бразилія збільшила виробництво та споживання сталі

До кінця року Україна може експортувати 100 млн куб м біометану

Видобуток залізної руди в Китаї зріс на 4,1%

Аукціони по імпорту електроенергії на міждержавному перетині мають бути довгостроковими

Польський суд скасував рішення про початок процедури банкрутства Liberty Czestochowa

Україна з початку року збільшила імпорт плоского прокату до 664,29 тис. тонн 

AМКР скаржиться на високі ціни на електроенергію в Україні та несприятливі ринки

Каметсталь у вересні планує відвантажити понад 90 тисяч квадратної заготовки

ВСІ НОВИНИ ⇢