Туреччина вимагає страхових гарантій від суден, що перевозять російську нафту 

Економіка Новини
Туреччина вимагає страхових гарантій від суден, що перевозять російську нафту 

Після введення граничної ціни на російську нафту проходу через протоки Босфор і Дарданелли очікують майже 20 нафтових танкерів - Туреччина вимагає надання гарантійних листів від страхових компаній. Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Bloomberg.

“Судна з російською та казахською нафтою, які не мають страхових листів (підтвердження чинності гарантій від страхових компаній - ред.) та хочуть пройти через протоки, утримуються. З цієї причини видно, що на півночі Босфору скупчилися кораблі з російською та казахською нафтою”, - повідомляє видання з посиланням на документи, які є в його розпорядженні.

Зазначається, що після рішення про граничну ціну на нафту, яке набуло чинності в п’ятницю, Туреччина ввела вимогу про те, що судна, що перевозять нафту в турецьких водах, повинні надати в якості гарантії «страхового листа» від страхових компаній із підтвердженням страхових виплат.

Видання вказує, що міжнародна група London P&I Club, яка охоплює 95% світового танкерного флоту, та страхує судна від ризиків, заявила, що листи, які запитує Туреччина, на даний момент не можуть бути надані.

9 нафтових танкерів очікують на прохід біля проток Босфор і Дарданелли.

5 грудня, набули чинності нафтові санкції ЄС проти росії. Гранична ціна на нафту й нафтопродукти, що походять з росії або експортуються з неї, встановлена на рівні 60 доларів США за барель. Вона буде переглядатися кожні два місяці задля реагування на розвиток ситуації на ринку і встановлюватиметься на рівні на 5% нижчому середньоринкової ціни на російську нафту і нафтопродукти, розрахованої на основі даних Міжнародного енергетичного агентства.

Новини

27 Січня 2023

УЗ хоче взяти в управління 25% Крюківського вагонобудівного заводу

Нідерланди передали Україні 300 тонн енергообладнання

Експорт чорного брухту з Японії скоротився на 13,6%

Поставки чавуну з України до Турції скоротилися 

Liberty Steel реалізує нові проекти з оптимізації та підвищення якості продукції

Держава припинила фінансувати видобувну галузь під час війни

Tata Steel розпочала будівництво нового міні-заводу з виробництва арматури

Прямі збитки українського бізнесу внаслідок війни сягнули 13 млрд – KSE

Російська компанія відсудила борг у Фірташа в 30 млрд руб.

JSW Steel, ArcelorMittal та НЛМК можуть викупити два заводи Liberty Steel у Бельгії

Уряд затвердив процедуру отримання дозволу на викиди

Суха Балка замінить електродетонатори на неелектричні

УЗ не планує масового списання вагонів у 2023 році

США додали суднобудівні підприємства Росії до санаційного списку

Ісландія допомагатиме відновленню енергетичного сектору України

У Польщі хочуть побудувати завод з виробництва зброї для України

ВСІ НОВИНИ ⇢