Залізничний тариф повинен враховувати собівартість перевезень – Каленков

Новини Теми дня Точка зору Транспорт
Залізничний тариф повинен враховувати собівартість перевезень – Каленков

Залізничний тариф повинен бути економічно обґрунтованим з розумінням того, що для перевезення різних вантажів собівартість не є однаковою. Таку думку в інтерв’ю МінПрому висловив президент Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” Олександр Каленков.

“Одна справа, коли вантажі відправляються ритмічно, навіть кожну добу, в одному або у двох різних напрямках і цілими ешелонами. І інша річ, коли збирається від одного елеватора чи піщаного кар’єру до іншого по три-п’ять вагонів, їх везуть на сортувальні станції, а потім вже до споживачів. І функціонування всього цього господарства – сортувальних станцій, відповідних депо і так далі, не можна розмазувати по всьому ринку. За це мають платити ті, хто отримують вигоду від цього”, – переконаний він.

“Великі перевізники промислових вантажів, які возять стабільно щодоби, щосезону в кількох напрямках, повинні мати реальну собівартість, а не середню температуру по палаті. Тоді всі побачать, що собівартість перевезення залізної руди, наприклад, від підприємства до західного переходу чи до порту на в рази нижча, ніж перевезення вагону з піском від кар’єру на до якогось суміжного об’єкту”, – додав О.Каленков.

Він також звернув увагу на те, що в європейських країнах, що не сегментують споживачів на класи, на постійні перевезення в декількох напрямках цілими маршрутами йдуть знижки і іноді дуже значні.

“Тому заяви про те, що Укрзалізниці все одно що перевозити – тону руди, вугілля чи зерна – економічно необґрунтовані. Це, знову ж таки, свідчить про те, що вкотре хочуть субсидувати інші перевезення за рахунок промисловості”, – резюмував президент “Укрметалургпрому”.

Новини

13 Червня 2025

Велика Британія та США обговорюють зниження тарифів на авто та сталь

Промышленное производство в ЕС сократилось на 1,8%

Укренерго планує зменшувати борги за зелену енергію

Через вуглецеве мито Україна ризикує втратити зовнішні ринки і ключові виробництва — Кінах

Група Ярославського здобула майже повний контроль над Сухою Балкою

Україна закликає FATF визнати РФ фінансовим спонсором режиму КНДР

США не погодилися дати Україні додаткові $300 млн

Індійський гігант відкриває нову еру екологічної сталі з запуском GreenEdge

АРМА отримало на реалізацію арештований російський корабель

Пісторіус обіцяє збільшити військову допомогу Україні на 1,9 млрд євро

Астропрогноз для сміливих. П’ятниця 13-го: день, коли навіть складне стає можливим

12 Червня 2025

Канада готує удар по демпінгу сталі: уряд обіцяє підтримку вітчизняним виробникам

Енергетична трансформація вимагає сталі, але виробники не витримують витрат

США скасовують кліматичні вимоги до електростанцій

Аукціон із приватизації Сумихімпрому не відбувся

Збитки природі внаслідок бойових дій в Україні перевищують $94 млрд 

ВСІ НОВИНИ ⇢