WSA оцінила перспективи сталевого попиту у Китаї

Економіка Металургія Новини
WSA оцінила перспективи сталевого попиту у Китаї

За даними Всесвітньої Асоціації сталі (WSA), попит на сталь у Китаї скоротився як у 2021, так і в 2022 році, оскільки економіка Китаю різко сповільнилася через несподівані обмеження, що поширилися по всій країні.

Негативна динаміка в будівельному секторі, що спостерігалася в 2021 році, посилилася в 2022: всі ключові індикатори ринку нерухомості опинилися в глибоко негативній зоні. 2022 року площа нещодавно розпочатих проектів скоротилася на 39,4%, а інвестиції в нерухомість скоротилися на 10,0%, що стало першим зниженням у річному обчисленні за 25 років.

Цей різкий спад чинитиме тиск на будівельну діяльність у 2023–2024 роках, але у другій половині 2023 року в секторі нерухомості, ймовірно, відбудеться невелике пожвавлення завдяки заходам державної підтримки. Очікується, що відновлення ринку нерухомості продовжиться у 2024 році, але буде помірним.

Інвестиції в інфраструктуру значно зросли на 9,4% завдяки державній підтримці, але здебільшого вони були зосереджені на менш металомістких областях, таких як системи водопостачання, телекомунікації та логістика. У 2023 році інфраструктурний сектор може як і раніше отримувати вигоду від проектів, розпочатих наприкінці 2022 року, хоча зростання може сповільнитися у 2024 році, якщо у 2023 році не розпочнуться великомасштабні проекти.

Показники виробничого сектору Китаю у 2022 році були слабкими, хоча експорт був відносно добрим. Очікується, що виробничий сектор продемонструє лише помірне відновлення у 2023–2024 роках при уповільненні експорту.

Виробництво автомобілів зросло на 3,4% у 2022 році, в основному за рахунок зростання на 11,2% у сегменті легкових автомобілів. Виробництво комерційних автомобілів впало на 31,9% у 2022 році.

Ще один стрибок у виробництві автомобілів на нових джерелах енергії був відзначений у 2022 році, коли виробництво збільшилося на 96,9% до 7,06 млн. одиниць, що становить 25,7% від загального обсягу виробництва автомобілів. Очікується, що у 2023-2024 роках автомобільна промисловість продемонструє дещо слабші результати, оскільки не очікується запровадження нових заходів стимулювання.

Очікується, що після зниження на 3,5% у 2022 році загальний попит на сталь у Китаї зросте на 2,0% у 2023 році. Очікується, що у 2024 році він залишиться на колишньому рівні.

Новини

25 Квітня 2024

Модель економічного бронювання порушує основоположні принципи конституції – юрист

Тариф на світло треба поступово збільшити до ринкового – експерт

Сумихімпром після тривалої паузи відновив роботу

Україна може стати одним із найважливіших транспортних хабів Європи

НБУ погіршив прогноз зростання української економіки до 3%

Австралійська Mineral Resources збільшила видобуток літію

У НБУ очікують на уповільнення темпів інфляції

Нацбанк знизив облікову ставку до 13,5%

В Німеччині скорочується споживання сталі

SSAB очікує зниження цін на сталь у другому кварталі

Імпорт сталі до США у березні зріс на 1,5%

Нігинський кар’єр повторно виставили на аукціон за 26,32 млн грн

Україна продовжила антидемпінгові мита на імпорт арматури та катанки з рф

До порту Одеси прибув великий контейнеровоз з Китаю

Держава має прибрати перепони, які блокують інвестиції в розвиток зеленої енергетики – адвокат 

Centravis збільшив випуск труб на 14%

ВСІ НОВИНИ ⇢