Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Новини Транспорт
Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Прокладання колії 1435 мм від залізничної станції у Мостиськах до Львова – коштуватиме 1,8 млрд грн, повідомив керівник укправління транспорту і зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький. Про це пише ЦТС з посиланням на Твоє місто.

“Це є досить дороговартісний інфраструктурний проект. Йдеться, що загальна ділянка протяжністю від кордону до Львова – це є близько 80 км. При цьому є суміщена колія, це коли паралельно і вузька, і широка – це 12 км. І от близько 70 кілометрів – це є проектована колія. За дуже ранніми розрахунками, бо звичайно, що при початку роботі проектанта цифра буде більш чітка, в нас виходили  близько 1,8 млрд грн на реалізацію цього проекту. Очевидно, що в державному, чи місцевому бюджетах таких коштів немає. Тому значну частину на проєкті роботи, а потім і на будівельні роботи, фінансуватиме донор USAID”, – зазначив він. 

Попри це, все ж в деяких випадках, місцевий, чи обласний бюджет можуть залучати. 

“Область долучатиметься, перш за все, координацією, для того щоб пішли якісь процеси в розробці проектної документації. Звичайно, що це має бути погоджено на рівні програм, концепцій. Оця ділянка нами вже другий рік обговорюється з “Укрзалізницею”, це входить в нашу обласну програму розвитку транспорту та зв’язку, це входить в нашу стратегію Львівської області. Крім того, при потребі, може бути передбачення фінансового ресурсу на розробку проектно-кошторисної документації. По аналогії, так як в нас це було на “Рава-Руська держкордон”, де був обласний і місцевий бюджети. Тут в залежності від того, чи буде на це запит”, – додав керівник управління транспорту і зв’язку.

Також він зазначив, що усі роботи можуть розділити на декілька проектів, що продовжить загальну тривалість виконання робіт. 

“Щодо часу зараз важко говорити, це буде залежати, чи є кошти на весь проект, чи лише на певні ділянки. Бо на сам проект потрібно близько 70 км суміщеної колії, збудувати три км так званої вузької колії і на ділянці на 58 км розширити майданчик землеполотна, а це займає питому вагу всіх робіт. Також потрібно переобладнати автоматизовані системи, які регулюють рух – це є модернізація 8 станцій. Так само потрібно буде виконати реконструкцію системи теплопостачання і в деяких місцях навіть збудувати інфраструктуру станції, як у Скнилові. Тому в залежності від того, чи це передбачать в одному проєкті, чи це буде, наприклад, чотири різні проекти, це може тривати від року і до двох”, – підсумував Рудницький.

Новини

19 Грудня 2023

З аеропорту Бориспіль вилетів пасажирський літак

Наступний рік для економіки України буде складнішим – Reuters

ЄС планує виявляти незаконну перевалку російської нафти

ЄС скоротив імпорт українських напівфабрикатів на 11,6%

Споживчі ціни в єврозоні у листопаді збільшилися на 2,4% 

Україна втратила понад 1 млрд євро внаслідок блокади кордону з Польщею

Болгарія заборонила експорт палива з російської нафти

Саудівська Аравія планує різке збільшення виробництва сталі

Новим коридором у Чорному морі пройшли вже понад 300 суден

Метінвест готовий виробляти більше військової продукції за умови державної підтримки

Уряд Великої Британії з 2027 року запровадить свій СВАМ

ЄБРР збільшив капітал на 4 млрд євро для підтримки України

ЄС у жовтні збільшив імпорт залізної руди з України на 9%

Україна в листопаді скоротила імпорт плоского прокату на 21,5%

Україна та Румунія владнали екологічну суперечку щодо каналу Дунай-Чорне море

Енергетики вивели три блоки ТЕС у ремонт

ВСІ НОВИНИ ⇢