УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

Економіка Новини Транспорт
УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

АТ “Укрзалізниця” вивчає результати тестового контрейлерного рейсу на Польщу, який відвіз заблоковані на автомобільному кордоні вантажівки майже до Кракова.  Про це очільник департаменту Укрзалізниці Олег Яковенко розповів у коментарі Економічній Правді.

На питання чи продовжуватиме Укрзалізниця працювати з такими рейсами (возити вантажівки залізницею – ред.) Яковенко відповів, що це залежить від того, чи будуть вони економічно вигідними, і чи буде на них попит. 

“Логістика тестового рейсу була досить коштовною, тож зараз УЗ працює над оптимізацією ціноутворення (тобто, здешевленням), і для цього працює з усіма дотичними сторонами”, – зазначив очільник департаменту. 

При цьому, він підкреслив, що ціна формується з двох складових – це частина перевезення УЗ і частина перевезення за кордоном (оплата тарифу за доступ до залізничної інфраструктури, локомотивну тягу в сусідній країні, термінальні роботи).

“Треба з’ясувати, де та точка, у якій це буде вигідно вантажовідправникам і залізниці. Аби й ми не втрачали гроші, і щоб для компаній ця ціна не була захмарна”, – додав він. 

Крім того, УЗ також планує запустити поїзди з Клайпеди та Каунасу (Литва) і вже провела успішне тестування на цьому напрямку. Водночас під час руху з Литви контейнери необхідно двічі переставляти з широкої колії (у Литві) на вузьку (у Польщі) і знову на широку (в Україні).

Щодо інших кордонів, каже Яковенко, щодня відбуваються консультації по різних напрямках. Вже відбулося тестове перевезення напівпричепа на маршруті Київ (Ліскі) – Чоп – термінал Білк (Будапешт) і в зворотному напрямку.

Він додає, що на збільшення кількості контрейлерних рейсів впливатимуть і точки, де можна завантажити автівки: “Наразі в Україні існує можливість завантажувати автомобілі на потяги на терміналах ЦТС Ліски зокрема в Києві та Скнилові, далі будемо дивитися, де ще можна робити точки завантаження”.

Зрештою, все вирішить економіка, підсумовує Яковенко. Якщо перевезення будуть вигідними й бізнесу, і УЗ, рейси будуть. 

Новини

22 Квітня 2024

У Хмельницькій області готуються подвоїти кількість індустріальних парків

Окупанти завдали понад $63 млрд збитків довкіллю України

Westinghouse проводить дослідження щодо добудови двох енергоблоків на ХАЕС

Блекауту не буде – енергосистема цілісна – Міненергетики

ЄС знову обіцяє санкції щодо танкерів, які перевозять російську нафту

У Кабміні розробляють порядок бронювання працівників через Дію

ФРУ звернулась до уряду з рекомендаціями врегулювання питань СВАМ

Ціни на природний газ зросли до максимуму за п’ять місяців

Поляки розблокували пункт пропуску Ягодин – Дорогуськ

УЗ відтермінувала списання майже 14,5 тис вантажних вагонів

Ізраїль обмежить експорт металобрухту

Норнікель через санкції закриє завод в РФ і побудує новий в Китаї

Метінвест у I кварталі збільшив сплату податків на 70%

Південна Корея виділить Україні гуманітарну допомогу в розмірі $200 млн

Енергетики фіксують дефіцит в системі і закликають громадян до економії

Україна втратила величезний обсяг генерації, зима буде викликом

ВСІ НОВИНИ ⇢