УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

Економіка Новини Транспорт
УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

АТ “Укрзалізниця” вивчає результати тестового контрейлерного рейсу на Польщу, який відвіз заблоковані на автомобільному кордоні вантажівки майже до Кракова.  Про це очільник департаменту Укрзалізниці Олег Яковенко розповів у коментарі Економічній Правді.

На питання чи продовжуватиме Укрзалізниця працювати з такими рейсами (возити вантажівки залізницею – ред.) Яковенко відповів, що це залежить від того, чи будуть вони економічно вигідними, і чи буде на них попит. 

“Логістика тестового рейсу була досить коштовною, тож зараз УЗ працює над оптимізацією ціноутворення (тобто, здешевленням), і для цього працює з усіма дотичними сторонами”, – зазначив очільник департаменту. 

При цьому, він підкреслив, що ціна формується з двох складових – це частина перевезення УЗ і частина перевезення за кордоном (оплата тарифу за доступ до залізничної інфраструктури, локомотивну тягу в сусідній країні, термінальні роботи).

“Треба з’ясувати, де та точка, у якій це буде вигідно вантажовідправникам і залізниці. Аби й ми не втрачали гроші, і щоб для компаній ця ціна не була захмарна”, – додав він. 

Крім того, УЗ також планує запустити поїзди з Клайпеди та Каунасу (Литва) і вже провела успішне тестування на цьому напрямку. Водночас під час руху з Литви контейнери необхідно двічі переставляти з широкої колії (у Литві) на вузьку (у Польщі) і знову на широку (в Україні).

Щодо інших кордонів, каже Яковенко, щодня відбуваються консультації по різних напрямках. Вже відбулося тестове перевезення напівпричепа на маршруті Київ (Ліскі) – Чоп – термінал Білк (Будапешт) і в зворотному напрямку.

Він додає, що на збільшення кількості контрейлерних рейсів впливатимуть і точки, де можна завантажити автівки: “Наразі в Україні існує можливість завантажувати автомобілі на потяги на терміналах ЦТС Ліски зокрема в Києві та Скнилові, далі будемо дивитися, де ще можна робити точки завантаження”.

Зрештою, все вирішить економіка, підсумовує Яковенко. Якщо перевезення будуть вигідними й бізнесу, і УЗ, рейси будуть. 

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢