УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

Економіка Новини Транспорт
УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

АТ “Укрзалізниця” вивчає результати тестового контрейлерного рейсу на Польщу, який відвіз заблоковані на автомобільному кордоні вантажівки майже до Кракова.  Про це очільник департаменту Укрзалізниці Олег Яковенко розповів у коментарі Економічній Правді.

На питання чи продовжуватиме Укрзалізниця працювати з такими рейсами (возити вантажівки залізницею – ред.) Яковенко відповів, що це залежить від того, чи будуть вони економічно вигідними, і чи буде на них попит. 

“Логістика тестового рейсу була досить коштовною, тож зараз УЗ працює над оптимізацією ціноутворення (тобто, здешевленням), і для цього працює з усіма дотичними сторонами”, – зазначив очільник департаменту. 

При цьому, він підкреслив, що ціна формується з двох складових – це частина перевезення УЗ і частина перевезення за кордоном (оплата тарифу за доступ до залізничної інфраструктури, локомотивну тягу в сусідній країні, термінальні роботи).

“Треба з’ясувати, де та точка, у якій це буде вигідно вантажовідправникам і залізниці. Аби й ми не втрачали гроші, і щоб для компаній ця ціна не була захмарна”, – додав він. 

Крім того, УЗ також планує запустити поїзди з Клайпеди та Каунасу (Литва) і вже провела успішне тестування на цьому напрямку. Водночас під час руху з Литви контейнери необхідно двічі переставляти з широкої колії (у Литві) на вузьку (у Польщі) і знову на широку (в Україні).

Щодо інших кордонів, каже Яковенко, щодня відбуваються консультації по різних напрямках. Вже відбулося тестове перевезення напівпричепа на маршруті Київ (Ліскі) – Чоп – термінал Білк (Будапешт) і в зворотному напрямку.

Він додає, що на збільшення кількості контрейлерних рейсів впливатимуть і точки, де можна завантажити автівки: “Наразі в Україні існує можливість завантажувати автомобілі на потяги на терміналах ЦТС Ліски зокрема в Києві та Скнилові, далі будемо дивитися, де ще можна робити точки завантаження”.

Зрештою, все вирішить економіка, підсумовує Яковенко. Якщо перевезення будуть вигідними й бізнесу, і УЗ, рейси будуть. 

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢