У 2023 році УЗ перевезла 27 млн тонн залізної руди

Економіка Металургія Новини Транспорт
У 2023 році УЗ перевезла 27 млн тонн залізної руди

Упродовж 2023 року залізничним транспортом у всіх видах сполучень перевезено 148,4 млн т вантажів. Компанія з березня по грудень минулого року перевозила в середньому щомісячно на 23% вантажів більше, ніж за аналогічний період 2022 року — після широкомасштабного вторгнення. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

Наразі, через тимчасову окупацію територій, Укрзалізниця не може вийти на показники вантажоперевезень до широкомасштабного вторгнення. Але після відкриття українського морського коридору та портів вдалося наростити перевезення на експорт.

«Протягом минулого року нам вдалося наростити обсяги перевезень, хоч ворог всіляко намагався заблокувати транспортну систему країни, зокрема море. Завдяки злагодженій роботі наших спецслужб, військових, Мінвідновлення вдалося запустити український морський коридор. За п’ять місяців роботи коридору залізниця перевезла в напрямку чорноморських портів 8,8 млн т вантажів. Це на 8,6% більше, ніж за аналогічний період 2022 року, коли працював «зерновий коридор». У грудні 2023 року ми вийшли на рекордне вивантаження — 3,8 млн т для чорноморських портів з початку повномасштабного вторгнення. Також залізниця майже на 33% наростила обсяги перевезень у напрямку портів Дунаю, зокрема транзитом через Молдову та Румунію», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Він додав, що загалом, якщо порівнювати березень–грудень 2022 року (період після широкомасштабного вторгнення) та аналогічний період 2023 року, УЗ збільшила загальні обсяги перевезень із 102 до 126 млн т.

Через морські порти у 2023 році перевезено 22,3 млн т усіх вантажів, а через сухопутні переходи — 34,4 млн т.

Загалом упродовж року Укрзалізниця щомісяця перевозила в середньому понад 12 млн т вантажів. Рекордним став листопад, коли залізницею було перевезено 14,1 млн т.

Найпомітніше минулого року зросли показники внутрішніх перевезень. Порівняно з 2022 роком вони зросли на 11,4% — до 84,8 млн т.

Номенклатури вантажів серед лідерів за обсягами у 2023 році:

зернові вантажі — 30,6 млн т (+5,9%);
мінбудматеріали — 29,6 млн т (+29,6%);
руда залізна і марганцева — 27,5 млн т (–13,2%);
кам’яне вугілля — 26,2 млн т (–11,2%);
чорні метали — 8,2 млн т (–10,6%).

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢