Tata Steel отримає від Лондону меншу допомогу на декарбонізацію у порівнянні з європейськими компаніями

Металургія Новини
Tata Steel отримає від Лондону меншу допомогу на декарбонізацію у порівнянні з європейськими компаніями

Уряд Великої Британії ставить Tata Steel у невигідне становище порівняно з її європейськими колегами через порівняно низький рівень фінансування, який він надає для допомоги компанії в декарбонізації, пише Argus.

Уряд зобов’язався надати Tata 500 млн фунтів стерлінгів ($635 млн) на декарбонізацію її заводу в Порт-Талботі в Південному Уельсі, який матиме електродугову піч потужністю близько 3 млн т. Це дорівнює 166 фунтам стерлінгів на тонну продукції.

Цей рівень фінансування буде недостатнім для впровадження інших технологій, таких як дві електродугові печі або пряме відновлення заліза. Сама Tata інвестує 700 млн фунтів стерлінгів у цей крок, який був широко розкритикований профспілками та лейбористською опозицією як “погана угода”.

Для порівняння, уряд Німеччини надає Salzgitter понад €525/т ($568,80/т), щоб сприяти її переходу на “зелену” сталь з водневим живленням. Німецька ThyssenKrupp отримає майже 870 євро/т, щоб допомогти їй перейти на “зелену” сталь на своєму флагманському заводі в Дуйсбурзі.

ArcelorMittal отримає понад 600 євро/т на декарбонізацію свого заводу в Сестао в Іспанії. На своєму заводі в Дюнкерку у Франції компанія отримала фінансування в розмірі 850 млн євро для виробництва 4 млн т низьковуглецевої сталі, що еквівалентно фінансовій допомозі в розмірі 212 євро/т. Таким чином, більшість європейських конкурентів отримують більшу державну підтримку.

Для живлення своєї електродугової печі Tata все одно доведеться імпортувати залізо прямого відновлення, чавун або інші метали, щоб доповнити запаси вітчизняного брухту. Джерела припускають, що це може становити до 1 млн т/рік.

Якщо ціни на електроенергію у Великій Британії залишатимуться високими порівняно з Європою, існує ризик, що електродугова піч Tata все ще не зможе конкурувати, хоча скорочення постійних витрат через скорочення робочих місць і можливість швидко регулювати обсяги виробництва будуть фінансово вигідними.

Новини

17 Липня 2025

Підвищення податків може зупинити гірничу галузь і залишити без роботи понад 200 тис. українців – Федерація металургів

Ринку вантажних перевезень бракує близько 40000 водіїв – Деркач

На АЗС України подорожчало пальне

Реальне зростання ВВП України сповільнилося до 0,9%

Україна за п’ять місяців скоротила експорт на 5,4% – Держстат

16 Липня 2025

Влада Молдови попередньо схвалила продаж порту Джурджулешти Румунії

Vitol уклав багаторічну металеву угоду: $240 мільйонів за бразильську руду

П’ять держав ЄС незадоволені торговельною угодою з Україною

В українських портах заборонили завозити та розвантажувати добрива на основі аміаку

На Закарпатті збудують мультимодальний термінал із нафтобазою

УЗ оголосила рамкову угоду на постачання металопрокату до кінця 2026 року

Інфляція у США зросла найшвидшими темпами з початку року через мита Трампа

Промислове виробництво в ЄС у травні зросло

Ціни на залізну руду перевищили $100 за тонну

В Україні на третину зменшився попит на купівлю автобусів

Інтерпайп інвестує $120 млн у модернізацію виробництва залізничної продукції до 2032 року

ВСІ НОВИНИ ⇢