Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel

Екологія Металургія Новини
Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel

Профспілки хочуть, щоб уряд Великої Британії виділив більше коштів компанії Tata Steel, що дозволить їй інвестувати більше коштів у декарбонізацію заводу в Порт-Талбот, що на півдні Уельсу, повідомляє Argus.

План, розроблений консалтинговою компанією Syndex за дорученням профспілок, потребуватиме ще 683 млн фунтів стерлінгів інвестицій, заявив сьогодні в парламентському комітеті у справах Уельсу Алісдер МакДейрмід, заступник генерального секретаря Об’єднаного союзу профспілок.

“Ми, безумовно, сподіваємося, що уряд зробить значний внесок у цю справу. В цілому, загальна сума буде на рівні 800 млн. фунтів стерлінгів – 1 млрд. фунтів стерлінгів, в порівнянні з 500 млн. фунтів стерлінгів, що буде більше відповідати підтримці” з боку інших європейських урядів, – сказав МакДейрмід.

План Syndex передбачає збереження роботи доменної печі, але навіть джерела в профспілці погоджуються з тим, що за умови експлуатації електродугової печі потужністю 3 млн т на рік до 2032 року її неможливо буде експлуатувати до 2032 року.

“Робота сталеплавильного цеху під час спроби побудувати електросталеплавильний агрегат у цьому цеху пов’язана з великими ризиками, оскільки ви маєте справу з переміщенням рідкого металу за дуже високої температури, намагаючись щось побудувати”, – заявив комітету Т. В. Нарендран, керуючий директор Tata Steel.

Запуск агрегату без коксових печей також означатиме постійні збитки, які уряд не покриватиме, сказав Нарендран. З 88 коксових печей компанії працюють близько 33, причому термін експлуатації цих активів наближається до кінця.

Уряд Німеччини інвестує в ThyssenKrupp в чотири рази більше, ніж уряд в Tata, додав МакДейрмід. ThyssenKrupp отримує близько 2 млрд євро від Берліна на декарбонізацію, але значна частина цих коштів піде на субсидування закупівлі водню протягом наступного десятиліття. Tata Steel отримує близько 166 фунтів стерлінгів/т допомоги від уряду, що набагато нижче рівня підтримки, яку європейські уряди надають виробникам сталі.

Виробництво заліза прямого відновлення в Європі здебільшого було неконкурентоспроможним, за винятком регіонів з великою кількістю конкурентоспроможних енергоносіїв, таких як Швеція. Лише державна підтримка уможливлює перехід до DRI в Європі.

Tata не виключає будівництва DRI в Порт-Толботі, але припускає, що для цього знадобиться більше фінансування і газ за конкурентною ціною. Поточний план компанії передбачає розливання електросталі в наявні виливниці та прокатку на нинішньому стані гарячої прокатки, якому вже понад півстоліття.

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢