Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel
Екологія Металургія НовиниПрофспілки хочуть, щоб уряд Великої Британії виділив більше коштів компанії Tata Steel, що дозволить їй інвестувати більше коштів у декарбонізацію заводу в Порт-Талбот, що на півдні Уельсу, повідомляє Argus.
План, розроблений консалтинговою компанією Syndex за дорученням профспілок, потребуватиме ще 683 млн фунтів стерлінгів інвестицій, заявив сьогодні в парламентському комітеті у справах Уельсу Алісдер МакДейрмід, заступник генерального секретаря Об’єднаного союзу профспілок.
“Ми, безумовно, сподіваємося, що уряд зробить значний внесок у цю справу. В цілому, загальна сума буде на рівні 800 млн. фунтів стерлінгів – 1 млрд. фунтів стерлінгів, в порівнянні з 500 млн. фунтів стерлінгів, що буде більше відповідати підтримці” з боку інших європейських урядів, – сказав МакДейрмід.
План Syndex передбачає збереження роботи доменної печі, але навіть джерела в профспілці погоджуються з тим, що за умови експлуатації електродугової печі потужністю 3 млн т на рік до 2032 року її неможливо буде експлуатувати до 2032 року.
“Робота сталеплавильного цеху під час спроби побудувати електросталеплавильний агрегат у цьому цеху пов’язана з великими ризиками, оскільки ви маєте справу з переміщенням рідкого металу за дуже високої температури, намагаючись щось побудувати”, – заявив комітету Т. В. Нарендран, керуючий директор Tata Steel.
Запуск агрегату без коксових печей також означатиме постійні збитки, які уряд не покриватиме, сказав Нарендран. З 88 коксових печей компанії працюють близько 33, причому термін експлуатації цих активів наближається до кінця.
Уряд Німеччини інвестує в ThyssenKrupp в чотири рази більше, ніж уряд в Tata, додав МакДейрмід. ThyssenKrupp отримує близько 2 млрд євро від Берліна на декарбонізацію, але значна частина цих коштів піде на субсидування закупівлі водню протягом наступного десятиліття. Tata Steel отримує близько 166 фунтів стерлінгів/т допомоги від уряду, що набагато нижче рівня підтримки, яку європейські уряди надають виробникам сталі.
Виробництво заліза прямого відновлення в Європі здебільшого було неконкурентоспроможним, за винятком регіонів з великою кількістю конкурентоспроможних енергоносіїв, таких як Швеція. Лише державна підтримка уможливлює перехід до DRI в Європі.
Tata не виключає будівництва DRI в Порт-Толботі, але припускає, що для цього знадобиться більше фінансування і газ за конкурентною ціною. Поточний план компанії передбачає розливання електросталі в наявні виливниці та прокатку на нинішньому стані гарячої прокатки, якому вже понад півстоліття.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram