Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel

Екологія Металургія Новини
Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel

Профспілки хочуть, щоб уряд Великої Британії виділив більше коштів компанії Tata Steel, що дозволить їй інвестувати більше коштів у декарбонізацію заводу в Порт-Талбот, що на півдні Уельсу, повідомляє Argus.

План, розроблений консалтинговою компанією Syndex за дорученням профспілок, потребуватиме ще 683 млн фунтів стерлінгів інвестицій, заявив сьогодні в парламентському комітеті у справах Уельсу Алісдер МакДейрмід, заступник генерального секретаря Об’єднаного союзу профспілок.

“Ми, безумовно, сподіваємося, що уряд зробить значний внесок у цю справу. В цілому, загальна сума буде на рівні 800 млн. фунтів стерлінгів – 1 млрд. фунтів стерлінгів, в порівнянні з 500 млн. фунтів стерлінгів, що буде більше відповідати підтримці” з боку інших європейських урядів, – сказав МакДейрмід.

План Syndex передбачає збереження роботи доменної печі, але навіть джерела в профспілці погоджуються з тим, що за умови експлуатації електродугової печі потужністю 3 млн т на рік до 2032 року її неможливо буде експлуатувати до 2032 року.

“Робота сталеплавильного цеху під час спроби побудувати електросталеплавильний агрегат у цьому цеху пов’язана з великими ризиками, оскільки ви маєте справу з переміщенням рідкого металу за дуже високої температури, намагаючись щось побудувати”, – заявив комітету Т. В. Нарендран, керуючий директор Tata Steel.

Запуск агрегату без коксових печей також означатиме постійні збитки, які уряд не покриватиме, сказав Нарендран. З 88 коксових печей компанії працюють близько 33, причому термін експлуатації цих активів наближається до кінця.

Уряд Німеччини інвестує в ThyssenKrupp в чотири рази більше, ніж уряд в Tata, додав МакДейрмід. ThyssenKrupp отримує близько 2 млрд євро від Берліна на декарбонізацію, але значна частина цих коштів піде на субсидування закупівлі водню протягом наступного десятиліття. Tata Steel отримує близько 166 фунтів стерлінгів/т допомоги від уряду, що набагато нижче рівня підтримки, яку європейські уряди надають виробникам сталі.

Виробництво заліза прямого відновлення в Європі здебільшого було неконкурентоспроможним, за винятком регіонів з великою кількістю конкурентоспроможних енергоносіїв, таких як Швеція. Лише державна підтримка уможливлює перехід до DRI в Європі.

Tata не виключає будівництва DRI в Порт-Толботі, але припускає, що для цього знадобиться більше фінансування і газ за конкурентною ціною. Поточний план компанії передбачає розливання електросталі в наявні виливниці та прокатку на нинішньому стані гарячої прокатки, якому вже понад півстоліття.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢