УЗ планує збільшити виробництво вагонів на власних потужностях

Економіка Новини Транспорт
УЗ планує збільшити виробництво вагонів на власних потужностях

Укрзалізниця планує масштабувати проєкт виробництва вантажних вагонів на власних потужностях та розширити модельний ряд власного виробництва. Про це повідомила пресслужба УЗ.

«Укрзалізниця, маючи велику кількість підприємств, у тому числі вагоноремонтних, тривалий період часу будувала тільки піввагони, яких наразі ми маємо деякий профіцит, на іншому рухомому складі ми не концентрували свою увагу, але наші підприємства, такі як «Центр транспортної логістики», «Центр транспортного сервісу «Ліски», дали нам поштовх для розробки на власних потужностях та у власних конструкторських бюро нових вантажних вагонів, зокрема фітингових платформ, яких ми з початку повномасштабного вторгнення побудували 500 одиниць», – розповів заступник директора з виробництва вагоноремонтного напрямку департаменту виробництва Укрзалізниці Даниїл Глущенко.

Він зауважив, що на власних виробничих потужностях вперше за історію сучасної Укрзалізниці були збудовані думпкари, хопер-дозатори для ремонту колій. Компанія також побудувала на власних потужностях дослідний зразок зерновоза, який можна використовувати як на колії шириною 1520 мм, так і на колії 1435 мм. Цей зразок рухомого складу вже пройшов сертифікацію й буде вироблятись у майбутньому.

«Ми зараз вже проходимо процедуру погодження у відповідних структурних підрозділах Укрзалізниці щодо замовлення у наших підприємств виробництва 120 зерновозів європейського зразка для потреб вантажних перевезень», – додав Глущенко.

Він також нагадав, що в Укрзалізниці було створено нову філію «Ваговий оператор», яка має на балансі спеціалізовані ваги й займається їх ремонтом. І наразі є зацікавленість у розробці й виготовленні на власних потужностях вагоповірочного вагона. Крім того вже деякий час розробляється універсальний вантажний вагон, який можна буде використовувати і як критий вагон, і як зерновоз.

Як повідомлялося, Укрзалізниця у 2023 році на власних потужностях збудувала 528 вантажних вагонів. Зокрема, було виготовлено 427 фітингових платформ. Розпочато також виробництво дослідного зразка зерновоза й серійне виготовлення 50 думпкарів та 50 хопер-дозаторів.

Новини

17 Квітня 2024

На будматеріали для відбудови потрібно $62,8 млрд – експерт

16 Квітня 2024

Обсяг металобрухту на майданчиках Міноборони до кінця року може сягнути 200 тисяч тонн

Металургійна промисловість Європи потребує 5 млн тонн водню на рік для декарбонізації

МВФ прогнозує зростання ВВП України цьогоріч до 3,2%

Поляки розблокували пункт пропуску Долгобичув-Угринів

Зеленський підписав закон про мобілізацію

Бронювання працює неефективно: кожен шостий працівник мобілізований – Петрук

Акціонери US Steel схвалили злиття з Nippon Steel

Компанія Дерипаски втратить 36% експорту внаслідок нових санкцій США та Великої Британії 

Українські металургійні компанії у березні скоротили експорт напівфабрикатів на 38,7%

Києву загрожують відключення світла за графіком – ДТЕК

Польська JSW скоротить видобуток вугілля на 850 тисяч тонн

АМКР збільшив виплавку сталі на 93% 

За три місяці китайські металурги відвантажили за кордон 25,8 млн тонн сталі

Майже 19 тисяч компаній переїхали по Україні від початку великої війни

Споживання сталі в Україні впало на чверть у 1 кварталі

ВСІ НОВИНИ ⇢