УЗ планує збільшити виробництво вагонів на власних потужностях

Економіка Новини Транспорт
УЗ планує збільшити виробництво вагонів на власних потужностях

Укрзалізниця планує масштабувати проєкт виробництва вантажних вагонів на власних потужностях та розширити модельний ряд власного виробництва. Про це повідомила пресслужба УЗ.

«Укрзалізниця, маючи велику кількість підприємств, у тому числі вагоноремонтних, тривалий період часу будувала тільки піввагони, яких наразі ми маємо деякий профіцит, на іншому рухомому складі ми не концентрували свою увагу, але наші підприємства, такі як «Центр транспортної логістики», «Центр транспортного сервісу «Ліски», дали нам поштовх для розробки на власних потужностях та у власних конструкторських бюро нових вантажних вагонів, зокрема фітингових платформ, яких ми з початку повномасштабного вторгнення побудували 500 одиниць», – розповів заступник директора з виробництва вагоноремонтного напрямку департаменту виробництва Укрзалізниці Даниїл Глущенко.

Він зауважив, що на власних виробничих потужностях вперше за історію сучасної Укрзалізниці були збудовані думпкари, хопер-дозатори для ремонту колій. Компанія також побудувала на власних потужностях дослідний зразок зерновоза, який можна використовувати як на колії шириною 1520 мм, так і на колії 1435 мм. Цей зразок рухомого складу вже пройшов сертифікацію й буде вироблятись у майбутньому.

«Ми зараз вже проходимо процедуру погодження у відповідних структурних підрозділах Укрзалізниці щодо замовлення у наших підприємств виробництва 120 зерновозів європейського зразка для потреб вантажних перевезень», – додав Глущенко.

Він також нагадав, що в Укрзалізниці було створено нову філію «Ваговий оператор», яка має на балансі спеціалізовані ваги й займається їх ремонтом. І наразі є зацікавленість у розробці й виготовленні на власних потужностях вагоповірочного вагона. Крім того вже деякий час розробляється універсальний вантажний вагон, який можна буде використовувати і як критий вагон, і як зерновоз.

Як повідомлялося, Укрзалізниця у 2023 році на власних потужностях збудувала 528 вантажних вагонів. Зокрема, було виготовлено 427 фітингових платформ. Розпочато також виробництво дослідного зразка зерновоза й серійне виготовлення 50 думпкарів та 50 хопер-дозаторів.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢