Україна зазнає значних економічних втрат без угоди про транспортний безвіз з ЄС

Економіка Новини
Україна зазнає значних економічних втрат без угоди про транспортний безвіз з ЄС

Без продовження дії угоди про лібералізацію вантажних автоперевезень з ЄС, яка має закінчитись у кінці червня 2024 року, Україна зазнає значних економічних втрат. Про це заявив віцепрем’єр із відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.

За його словами, транспортний безвіз з ЄС буде продовжено, як це трапились у червні 2023 року. Продовження транспортного безвізу дозволить зберегти скасування необхідності отримання українськими перевізниками відповідних дозволів для здійснення двосторонніх та транзитних перевезень в держави ЄС.

“Без цього нам буде складно вижити. Я думаю, всі це прекрасно розуміють. Нагадаю, що в України підписана угода про лібералізацію саме з ЄС, а не з окремими країнами. І хоча ми чуємо інколи дискусії про повернення до дозвільної системи, але на це ніхто не піде – ані Україна, ані Європейський Союз”, – зазначив Кубраков.

Раніше Єврокомісія також запропонувала зміни до цієї угоди, а саме:

-зробити обов’язковою наявність документів про те, що транспортний оператор належним чином уповноважений на здійснення міжнародних перевезень, і що ці перевезення здійснюється відповідно до Угоди;
-зробити обов’язковим наявність конкретних документів, що засвідчують, що перевезення безпосередньо пов’язане з транзитною або двосторонньою операцією, як це вимагається згідно з Угодою;
-посилити дотримання операторами автомобільних перевезень зобов’язань, пов’язаних із боротьбою з шахрайством або підробкою документів водія та правопорушень, пов’язаних із безпекою дорожнього руху (такі правопорушення можуть призвести до відкликання ліцензії);
-додати новий запобіжний пункт: якщо національний ринок автомобільних перевезень в певній географічній зоні бачить серйозні порушення, які можуть бути пов’язані з Угодою, її дія може бути призупинена в цій географічній зоні.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢