Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Металургія Новини Транспорт
Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Assofermet, асоціація, що представляє італійських дистриб’юторів брухту, сировини і сталевої продукції, повідомила, що тарифи на фрахт сталі, яка прямує до Європи через Суецький канал, зросли на 150% з початку кризи в регіоні. Про це передає портал Steel Orbis.

Середня вартість фрахту для контейнеровозів, які використовували Червоне море як свій основний маршрут, зросла з 1200 доларів США/TEU в грудні 2023 року до майже 3000 доларів США/TEU. Найвища ставка була зафіксована наприкінці січня – 5300 євро/TEU.

У зв’язку з цим Джан П’єтро Альберті, член технічного комітету Assofermet Acciai, заявив: “Ситуація, як і раніше, є дуже нестабільною і непередбачуваною, оскільки фрахтові ставки змінюються раптово, що унеможливлює передбачення динаміки зміни цін. “Як наслідок, усі основні судноплавні компанії уникають Суецького каналу, надаючи перевагу навігації навколо мису Доброї Надії. Разом зі зростанням тарифів на фрахт збільшуються і терміни доставки. Якщо до кризи доставка з країн, що не входять до ЄС, через Суецький канал займала близько 30 днів, то тепер це займає від 45 до 55 днів.

Ця ситуація істотно впливає на експорт сталі до Європи оскільки більша частина експорту зазвичай проходить через Суецький канал. У 2023 році 73,8 відсотка сталі, імпортованої до Італії (7,42 мільйона тонн), надійшло з Китаю, В’єтнаму, Японії, Тайваню і Південної Кореї, і маршрути всіх цих шести країн проходили через Червоне море. Те ж саме стосується і Європейського Союзу в цілому. З 29,3 млн тонн імпортованої сталі 16,14 млн надійшло з вищезазначених країн. У 2023 році основним постачальником сталі в Італію була Індія з 1,3 млн тонн, за нею слідував Китай з 1,1 млн тонн.

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢