Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Металургія Новини Транспорт
Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Assofermet, асоціація, що представляє італійських дистриб’юторів брухту, сировини і сталевої продукції, повідомила, що тарифи на фрахт сталі, яка прямує до Європи через Суецький канал, зросли на 150% з початку кризи в регіоні. Про це передає портал Steel Orbis.

Середня вартість фрахту для контейнеровозів, які використовували Червоне море як свій основний маршрут, зросла з 1200 доларів США/TEU в грудні 2023 року до майже 3000 доларів США/TEU. Найвища ставка була зафіксована наприкінці січня – 5300 євро/TEU.

У зв’язку з цим Джан П’єтро Альберті, член технічного комітету Assofermet Acciai, заявив: “Ситуація, як і раніше, є дуже нестабільною і непередбачуваною, оскільки фрахтові ставки змінюються раптово, що унеможливлює передбачення динаміки зміни цін. “Як наслідок, усі основні судноплавні компанії уникають Суецького каналу, надаючи перевагу навігації навколо мису Доброї Надії. Разом зі зростанням тарифів на фрахт збільшуються і терміни доставки. Якщо до кризи доставка з країн, що не входять до ЄС, через Суецький канал займала близько 30 днів, то тепер це займає від 45 до 55 днів.

Ця ситуація істотно впливає на експорт сталі до Європи оскільки більша частина експорту зазвичай проходить через Суецький канал. У 2023 році 73,8 відсотка сталі, імпортованої до Італії (7,42 мільйона тонн), надійшло з Китаю, В’єтнаму, Японії, Тайваню і Південної Кореї, і маршрути всіх цих шести країн проходили через Червоне море. Те ж саме стосується і Європейського Союзу в цілому. З 29,3 млн тонн імпортованої сталі 16,14 млн надійшло з вищезазначених країн. У 2023 році основним постачальником сталі в Італію була Індія з 1,3 млн тонн, за нею слідував Китай з 1,1 млн тонн.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢