Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Металургія Новини Транспорт
Тарифи на транспортування сталі до ЄС через Червоне море зросли на 120%

Assofermet, асоціація, що представляє італійських дистриб’юторів брухту, сировини і сталевої продукції, повідомила, що тарифи на фрахт сталі, яка прямує до Європи через Суецький канал, зросли на 150% з початку кризи в регіоні. Про це передає портал Steel Orbis.

Середня вартість фрахту для контейнеровозів, які використовували Червоне море як свій основний маршрут, зросла з 1200 доларів США/TEU в грудні 2023 року до майже 3000 доларів США/TEU. Найвища ставка була зафіксована наприкінці січня – 5300 євро/TEU.

У зв’язку з цим Джан П’єтро Альберті, член технічного комітету Assofermet Acciai, заявив: “Ситуація, як і раніше, є дуже нестабільною і непередбачуваною, оскільки фрахтові ставки змінюються раптово, що унеможливлює передбачення динаміки зміни цін. “Як наслідок, усі основні судноплавні компанії уникають Суецького каналу, надаючи перевагу навігації навколо мису Доброї Надії. Разом зі зростанням тарифів на фрахт збільшуються і терміни доставки. Якщо до кризи доставка з країн, що не входять до ЄС, через Суецький канал займала близько 30 днів, то тепер це займає від 45 до 55 днів.

Ця ситуація істотно впливає на експорт сталі до Європи оскільки більша частина експорту зазвичай проходить через Суецький канал. У 2023 році 73,8 відсотка сталі, імпортованої до Італії (7,42 мільйона тонн), надійшло з Китаю, В’єтнаму, Японії, Тайваню і Південної Кореї, і маршрути всіх цих шести країн проходили через Червоне море. Те ж саме стосується і Європейського Союзу в цілому. З 29,3 млн тонн імпортованої сталі 16,14 млн надійшло з вищезазначених країн. У 2023 році основним постачальником сталі в Італію була Індія з 1,3 млн тонн, за нею слідував Китай з 1,1 млн тонн.

Новини

22 Квітня 2024

Норнікель через санкції закриє завод в РФ і побудує новий в Китаї

Метінвест у I кварталі збільшив сплату податків на 70%

Південна Корея виділить Україні гуманітарну допомогу в розмірі $200 млн

Енергетики фіксують дефіцит в системі і закликають громадян до економії

Україна втратила величезний обсяг генерації, зима буде викликом

Нафтогаз готовий підтримувати розвиток біометанової галузі в Україні

Експорт коксу з Китаю у першому кварталі збільшився на 22,6%

Індійські металурги можуть збільшити споживання газу заради скорочення викидів

Борги в енергетиці не мотивують інвесторів будувати нову генерацію

Тариф на електрику підвищать до рівня собівартості її виробництва

Без оптимізованої моделі бронювання доведеться залучати іноземних спеціалістів для відбудови України – К.Оринчак

Екологічна шкода від обстрілів Кураховської ТЕС складає майже мільярд гривень

Завдяки морському коридору Україна збільшила експорт металів

Італія обговорить з ЄС зміни до CBAM

АрселорМіттал Кривий Ріг планує запустити в роботу коксові батареї 

У I кварталі бюджет отримав 650 млн грн від приватизації – ФДМУ

ВСІ НОВИНИ ⇢