Малайзія та Індонезія відвоюють частку Китаю у постачанні плоского прокату до Туреччини
Металургія НовиниРозширення сталеливарних потужностей у Малайзії та Індонезії на чолі з компаніями Eastern Steel і Dexin Steel цього року, найімовірніше, перекроїть турецький імпортний ринок у майбутньому, повідомляє Argus.
Минулого року Китай був головним постачальником плоского прокату до Туреччини, обсяги поставок зросли внаслідок початку війни в Україні в 2021 році та зростання китайського експорту на тлі млявого внутрішнього попиту. Китай може й надалі залишатися ключовим джерелом для турецьких покупців, але на його частку на імпортному ринку країни можуть вплинути нові продавці.
Наприкінці цього року малайзійська Eastern Steel введе в експлуатацію 3,5 млн т/рік плоского прокату. За словами джерела в компанії, виробник має намір експортувати близько 2,2 млн т/рік гарячекатаного рулону (HRC) за кордон, причому ключовим ринком збуту є Туреччина.
Малайзія вже користується перевагами угоди про вільну торгівлю (УВТ) з Туреччиною, яка звільняє імпорт сталевої продукції від сплати мита у розмірі 13-15%.
Аналогічно, Індонезія перебуває в процесі завершення роботи над власною угодою про ЗВТ з Туреччиною, переговори щодо якої ще тривають. Це робить проект індонезійського виробника сталі Dexin Steel з відкриття нового заводу з виробництва плоского прокату потужністю 4 млн т/рік з нержавіючої та вуглецевої сталі ще одним потенційним джерелом безмитного імпорту для турецьких покупців.
Перспектива запровадження цього року антидемпінгових мит на китайський, індійський, російський і японський прокат також може сприяти підвищенню інтересу до плоского прокату з боку альтернативних постачальників і зростанню його споживання.
“Малайзія буде ключовою в ланцюжку поставок сталі до Туреччини в майбутньому”, – сказав один з учасників ринку. Покупець, який активно працює на експортному ринку, висловив готовність купувати сталь з Малайзії щомісяця, щойно їхні потужності будуть запущені. Минулого року Туреччина імпортувала 150 тис тонн плоского прокату з країн АСЕАН, з яких 98 тис тонн надійшло з Індонезії, а решта 52 тис тонн – з В’єтнаму. Імпорт з країн АСЕАН до Туреччини може зрости за підтримки Малайзії, в той час як роль Індонезії залежатиме від результатів переговорів про ЗВТ.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramТеги
ТуреччинаНовини
ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС
Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%
JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн
Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції
Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня
Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції
Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст
Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури
Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%
З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів
Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%
Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі
Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт
У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості
72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів
Anglo American відхилила пропозицію BHP
ВСІ НОВИНИ ⇢