Морський коридор з України до Румунії та Болгарії перетворюється на один із глобальних ринків торгівлі зерном

Новини Транспорт
Морський коридор з України до Румунії та Болгарії перетворюється на один із глобальних ринків торгівлі зерном

Наразі можна говорити про поступове перетворення коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії» в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай.

Як передає Укрінформ, про це заявив голова Верховної Ради Руслан Стефанчук у виступі на Конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону у вівторок у парламенті Австрії.

«Ми вдячні Європейському Союзу за створення «Шляхів солідарності», які дозволяють експортувати найважливішу продукцію до ЄС та третіх країн. До речі, дунайський маршрут «Шляхів солідарності» залишається ключовим маршрутом українського аграрного експорту», – сказав він.

Стефанчук наголосив на тому, що попри вихід Росії з Чорноморської зернової ініціативи, Україні разом із міжнародними партнерами, насамперед ЄС, вдалося забезпечити експорт сільськогосподарської продукції альтернативними шляхами.

«З жовтня минулого року почав діяти новий зерновий коридор Україна–Молдова–Румунія, який також робить вагомий внесок у подолання наслідків російської блокади. Вже зараз можна говорити про створення зернового коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії», який поступово трансформується в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай», – заявив спікер українського парламенту.

Він додав, що Україна також «активізує розвиток судноплавства Дунаєм уверх по його течії для створення нових маршрутів торгівлі та постачання товарів між Україною та іншими дунайськими державами».

Поруч з цим, Стефанчук вказав на те, що Україна бореться та робить вагомий внесок у забезпечення безпеки Дунайського регіону – «звільнено острів Зміїний, російського агресора витіснено із західної частини Чорного моря».

«Дунайський регіон є вагомою складовою функціонування української економіки. Ми зацікавлені у підтримці і розвитку судноплавства та української річкової портової інфраструктури на Дунаї, зокрема портів Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайський», – сказав він.

Голова Верховної Ради зазначив, що в умовах, коли вся країна працює на оборону від агресії, українських внутрішніх резервів недостатньо для цього. «А отже, Україні важливо працювати з партнерами та залучати міжнародну технічну допомогу для оновлення флоту та портового обладнання, відновлення об’єктів портової інфраструктури», – додав він.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢