Морський коридор з України до Румунії та Болгарії перетворюється на один із глобальних ринків торгівлі зерном

Новини Транспорт
Морський коридор з України до Румунії та Болгарії перетворюється на один із глобальних ринків торгівлі зерном

Наразі можна говорити про поступове перетворення коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії» в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай.

Як передає Укрінформ, про це заявив голова Верховної Ради Руслан Стефанчук у виступі на Конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону у вівторок у парламенті Австрії.

«Ми вдячні Європейському Союзу за створення «Шляхів солідарності», які дозволяють експортувати найважливішу продукцію до ЄС та третіх країн. До речі, дунайський маршрут «Шляхів солідарності» залишається ключовим маршрутом українського аграрного експорту», – сказав він.

Стефанчук наголосив на тому, що попри вихід Росії з Чорноморської зернової ініціативи, Україні разом із міжнародними партнерами, насамперед ЄС, вдалося забезпечити експорт сільськогосподарської продукції альтернативними шляхами.

«З жовтня минулого року почав діяти новий зерновий коридор Україна–Молдова–Румунія, який також робить вагомий внесок у подолання наслідків російської блокади. Вже зараз можна говорити про створення зернового коридору «Україна – порти Румунії та Болгарії», який поступово трансформується в один із глобальних ринків торгівлі зерном у Північно-Західному Причорномор’ї з відгалуженням до річки Дунай», – заявив спікер українського парламенту.

Він додав, що Україна також «активізує розвиток судноплавства Дунаєм уверх по його течії для створення нових маршрутів торгівлі та постачання товарів між Україною та іншими дунайськими державами».

Поруч з цим, Стефанчук вказав на те, що Україна бореться та робить вагомий внесок у забезпечення безпеки Дунайського регіону – «звільнено острів Зміїний, російського агресора витіснено із західної частини Чорного моря».

«Дунайський регіон є вагомою складовою функціонування української економіки. Ми зацікавлені у підтримці і розвитку судноплавства та української річкової портової інфраструктури на Дунаї, зокрема портів Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайський», – сказав він.

Голова Верховної Ради зазначив, що в умовах, коли вся країна працює на оборону від агресії, українських внутрішніх резервів недостатньо для цього. «А отже, Україні важливо працювати з партнерами та залучати міжнародну технічну допомогу для оновлення флоту та портового обладнання, відновлення об’єктів портової інфраструктури», – додав він.

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢