Європейські виробники знижують ціни на товстий лист через активізацію імпорту

Металургія Новини
Європейські виробники знижують ціни на товстий лист через активізацію імпорту

Цього тижня ціни на товстолистовий прокат в Європі впали на тлі активізації імпорту, що змусило європейських виробників знизити свої пропозиції, щоб залишатися конкурентоспроможними.

Згідно з двотижневою оцінкою Argus, італійські ціни на товстолистовий прокат знизилися на 22,50 євро/т до 730 євро/т на умовах франко-завод для марки S235, тоді як північно-західноєвропейські ціни на товстолистовий прокат з тими ж характеристиками також знизилися на 15 євро/т до 765 євро/т.

На півдні, для матеріалу S275, перекатники пропонували €740-750/т для невеликих клієнтів, а для більших обсягів можлива ціна €720-730/т. Ринок залишився розділеним між постачальниками, готовими знизити ціни до 700 євро/т, щоб зібрати замовлення, і тими, хто вважає за краще залишатися на рівні 740-750 євро/т і чекати після Великодніх свят, щоб подивитися, як буде розвиватися ринок. Цього тижня два переробники підтвердили, що розглядають можливість продовження великодніх канікул на кілька днів через слабку купівельну активність на ринку. Також повідомлялося, що ціна на S275 на рівні €710/т на умовах франко-завод для замовлень від 1 000 т і вище, але це не вдалося підтвердити.

Протягом останніх двох тижнів купівельна активність залишалася низькою, оскільки учасники ринку закуповують необхідну їм кількість продукції без поповнення запасів. Незначне падіння цін на сляби сприяло зниженню цін на товстий лист. Поставки на внутрішній ринок Італії заплановані на кінець квітня для товарних марок.

У решті Європи італійські виробники пропонували близько 750 євро/т на умовах франко-завод за матеріал S235, не збираючи жодного тоннажу. Одне джерело повідомило, що були пропозиції на рівні 760-770 євро/т на умовах франко-завод в Італії.

На півночі Європи один комбінат уклав угоду з кінцевими споживачами, які працюють у суднобудівній галузі, за ціною 750-770 євро/т на умовах франко-завод для марки S355. Той самий виробник виставив пропозицію на рівні близько €780/т, але швидко запропонував знижки. Очікується, що замовлення від постачальника будуть доставлені через шість-сім тижнів. За оцінками одного з джерел, інтегровані комбінати пропонують близько €780-800/т на умовах франко-завод, тоді як на перекатних заводах, розташованих у країнах Бенілюксу, можна легко досягти €750/т на умовах франко-завод за той самий сорт. На одному з центральноєвропейських заводів S235 можна було придбати за ціною 790-810 євро/т на умовах франко-завод за S235. Виробники на північному заході працюють з поставками в квітні-травні, залежно від заводу і запитуваного продукту. Учасники ринку сходяться на думці, що відновлення активності на ринку очікується лише в другій половині квітня.

Що стосується імпорту, то протягом останніх двох тижнів індонезійський матеріал купували покупці по всьому континенту, особливо в Південній Європі, за ціною 640 євро/т cif для S275. За оцінками одного з джерел, загальний обсяг продажів з Індонезії за останній місяць склав близько 60 000 т. Після цієї активності протягом останніх семи днів індонезійська сировина не з’являлася на ринку. Цього тижня також було укладено одну угоду за ціною €710/т cfr північ ЄС на південнокорейський матеріал S355.

Пропозиції з Південної Кореї на S275 цього тижня оцінювалися вище 660 євро/т cif Італія, але угод не було укладено. Індійський матеріал пропонувався по $710-720/т cfr Італія за S275, тоді як один трейдер пропонував матеріал того ж походження з порту, фрахт автотранспортом по €730/т за S355.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢