Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Машинобудівництво Металообробка Новини Точка зору
Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Рішення закупити тепловози без локалізації прямо протирічить зовсім недавно проголошеній економічній політиці “Зроблено в Україні”. Про це заявив заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський у колонці для видання “Економічна правда“.

“Це свідомий саботаж Укрзалізницею проголошеної Президентом Володимиром Зеленським політики “Зроблено в Україні”. На прикладі УЗ можна дуже наочно побачити різницю між окозамилюванням в промовах і реальними діями на практиці”, – вважає він.

Нардеп звернув увагу на те, що попередні спроби передбачали бодай якусь локалізацію і демонстрували знання тодішнього менеджменту УЗ про існування в країні внутрішніх виробників. Угода з французьким Alstom передбачала локалізацію 35%. Навіть угода щодо купівлі локомотивів GE забезпечила локалізацію на рівні 10%. Siemens в консультаціях з Міністерством інфраструктури не так давно озвучував готовність до локалізації понад 50%.

“Нинішній очільник УЗ Євген Лященко в перемовинах з новим постачальником досяг нуля. Причин цього нуля українського виробництва я бачу дві. Перша – корупція. Великі закупівлі імпортних товарів стали для українських держкомпаній зручним способом ховати корупцію в тіні міжнародної співпраці”, – переконаний Д.Кисилевський.

Голова парламентського комітету з питань економічного розвитку також нагадав, що за даними Федерації роботодавців в Україні можна локалізувати локомотив приблизно на 55%. “Це робочі місця для українських громадян і робота для заводів в Харкові, Кременчуці, Запоріжжі, Дніпрі, Львові, Полтаві, Києві і десятках інших міст. Це сотні мільйонів гривень податків на потреби Збройних сил. Всього цього УЗ вирішила позбавити українських громадян”, – резюмував він.

“Угода про купівлю локомотивів Wabtec є шкідливою для країни, потенційно корупційною і має бути скасована. А кожен керівник держкомпанії в Україні має нарешті усвідомити: коли ви тягнете в Україну імпортні товари за наявності аналогічних українських чи можливості локалізації виробництва в Україні, ви здійснюєте пряму крадіжку коштів у Збройних сил”, – акцентував Д.Кисилевський.

Як повідомлялось, нещодавно УЗ проголосила досягненням укладання угоди про купівлю імпортних локомотивів. Передбачається взяти кредит на 150 млн доларів для закупівлі готових імпортних локомотивів Wabtec. 

Новини

30 Квітня 2024

Дніпрометиз Тігіпка скоротив прибуток у 2,6 раза

POSCO розпочала модернізацію доменної печі на заводі в Пхохані

Газові доходи росії впали в чотири рази після відключення постачань в Європу

ЄС має зробити більше для обмеження імпорту сталі з Азії – Acerinox

У березні експорт чорних металів із Туреччини зріс на 9,6%

Японія у березні суттєво скоротила експорт металобрухту

Країни G7 домовилися закрити свої вугільні електростанції не пізніше 2035 року

ООН висловила стурбованість: росія збільшила атаки на залізничну інфраструктуру України

ОГХК отримав 30 млн грн прибутку

Інтерпайп у I кварталі збільшив сплату податків на 90%

Глобальне виробництво DRI зросло на 9,4% у березні

Україна може отримувати до 70 млрд на рік, якщо збільшить ренту за транзит російської нафти

Скасування мит ЄС допомогло українським металургам вистояти під час війни – експерт

США розглядають заборону на імпорт російського урану

Український експорт з чорноморських портів сягнув довоєнного рівня – Кислиця

УЗ має всі механізми для продажу брухту

ВСІ НОВИНИ ⇢