Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Машинобудівництво Металообробка Новини Точка зору
Угода УЗ про купівлю локомотивів без локалізації має бути скасована – Кисилевський

Рішення закупити тепловози без локалізації прямо протирічить зовсім недавно проголошеній економічній політиці “Зроблено в Україні”. Про це заявив заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський у колонці для видання “Економічна правда“.

“Це свідомий саботаж Укрзалізницею проголошеної Президентом Володимиром Зеленським політики “Зроблено в Україні”. На прикладі УЗ можна дуже наочно побачити різницю між окозамилюванням в промовах і реальними діями на практиці”, – вважає він.

Нардеп звернув увагу на те, що попередні спроби передбачали бодай якусь локалізацію і демонстрували знання тодішнього менеджменту УЗ про існування в країні внутрішніх виробників. Угода з французьким Alstom передбачала локалізацію 35%. Навіть угода щодо купівлі локомотивів GE забезпечила локалізацію на рівні 10%. Siemens в консультаціях з Міністерством інфраструктури не так давно озвучував готовність до локалізації понад 50%.

“Нинішній очільник УЗ Євген Лященко в перемовинах з новим постачальником досяг нуля. Причин цього нуля українського виробництва я бачу дві. Перша – корупція. Великі закупівлі імпортних товарів стали для українських держкомпаній зручним способом ховати корупцію в тіні міжнародної співпраці”, – переконаний Д.Кисилевський.

Голова парламентського комітету з питань економічного розвитку також нагадав, що за даними Федерації роботодавців в Україні можна локалізувати локомотив приблизно на 55%. “Це робочі місця для українських громадян і робота для заводів в Харкові, Кременчуці, Запоріжжі, Дніпрі, Львові, Полтаві, Києві і десятках інших міст. Це сотні мільйонів гривень податків на потреби Збройних сил. Всього цього УЗ вирішила позбавити українських громадян”, – резюмував він.

“Угода про купівлю локомотивів Wabtec є шкідливою для країни, потенційно корупційною і має бути скасована. А кожен керівник держкомпанії в Україні має нарешті усвідомити: коли ви тягнете в Україну імпортні товари за наявності аналогічних українських чи можливості локалізації виробництва в Україні, ви здійснюєте пряму крадіжку коштів у Збройних сил”, – акцентував Д.Кисилевський.

Як повідомлялось, нещодавно УЗ проголосила досягненням укладання угоди про купівлю імпортних локомотивів. Передбачається взяти кредит на 150 млн доларів для закупівлі готових імпортних локомотивів Wabtec. 

Новини

24 Травня 2024

Уряд зареєстрував новий індустріальний парк

Вже по 40 – курс гривні до долара оновив історичний мінімум

Україна відвантажила на ринок ЄС 291,6 тис. тонн сталевих напівфабрикатів

Виробництво сталі в Бразилії знизилося

Через пару років нова розподілена генерація повинна замістити існуючу теплову

Бразильські металурги запланували інвестиції в обсязі 19 млрд дол

Перу планує цього року збільшити виробництво міді до 3 млн тонн

Підвищення акцизу на пальне погіршить стан економіки та населення  – Кінах

До кінця травня уряд ухвалить рішення про підвищення тарифів на е/е для населення

Thyssenkrupp продає 20% сталеливарного бізнесу холдингу EPCG

Польський виробник коксівного вугілля проінвестував в оновлення потужностей 1,3 млрд

Киян взимку чекають тижневі блекаути

Італія планує експортувати зелену енергію з Африки підводними трубопроводами

Укрзалізниця планує придбати 80 електровозів

Цього року Україна розраховує отримати від МВФ ще три транші на 4,5 млрд дол.

Через хмарність СЕС не працюватимуть на повну – енергетики попереджають про відключення

ВСІ НОВИНИ ⇢