Китай заборонив будівництво автозаводів в Росії

Машинобудівництво Новини
Китай заборонив будівництво автозаводів в Росії

Китай не хоче, щоб його автовиробники ризикували своїми грошима в таких країнах, як Росія, відтак надії РФ налагодити на внутрішньому ринку виробництво автомобілів за допомогою китайських компаній, найімовірніше, так і залишаться надіями. Про це пише The Moscow Times.

Міністерство торгівлі Китаю на нараді, що відбулася на початку липня, попередило автовиробників про ризики, пов’язані з інвестиціями за кордоном, розповіли знайомі з ситуацією джерела. 

Співробітники китайського Мінторгу “наполегливо не рекомендували” інвестувати в будівництво заводів у Росії та Туреччині, не дозволили вкладатися в Індію, але в більш м’яких висловлюваннях описали ризики при роботі в Європі та Таїланді.

Щоб знизити можливі ризики через геополітичні проблеми, чиновники рекомендували використовувати зарубіжні заводи для складання з компонентів, доставлених із Китаю.

Російський автопром пережив катастрофічний обвал внаслідок повномасштабної війни, розв’язаної Росією проти України. Через зупинку заводів іноземних виробників, які залишили Росію, випуск у 2022 році впав утричі до мінімуму з розпаду СРСР.

“Поки що складно сказати, як [позиція уряду Китаю] позначиться на вже запущених або запланованих проєктах, але всі вони – складання на вже існуючих підприємствах, у партнерстві з російськими компаніями, за винятком запущеного в 2019 році заводу Great Wall Motor з випуску автомобілів Haval у Тульській області. Це теж складання, але з найвищим ступенем локалізації, плюс належить він китайській компанії”, – розповів російський автомобільний експерт.

Втім, і до рекомендації влади китайські автоконцерни не прагнули розвивати виробництво в Росії, обмежуючись складанням своїх моделей на потужностях, що звільнилися після виходу західних концернів.

Як зазначається, у Китаю і так є проблеми зі збутом того, що вони у себе виробляють, оскільки свій ринок зростає повільніше, ніж вони думали, до того ж діють обмеження США та ЄС. Тому будувати заводи в Росії не здається доцільним.

Новини

17 Вересня 2024

ФДМУ продовжив прийом заявок на участь в аукціоні з приватизації Білгород-Дністровського

Україна може розпочати експорт біометану в Європу

Туреччина збільшила імпорт залізної руди на 58%

Китай за 8 місяців 2024 року експортував в Україну товарів на $8,9 млрд

Україна відвантажила до Болгарії, Туреччини та Єгипту 1,31 млн тонн напівфабрикатів

Тарифи на залізничні перевезення  руди та зерна мають бути різними – ФРТУ

Укрзалізниця хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%

Верховна Рада прийняла закон про підвищення податків

Більшість бізнесу очікує зростання – ЄБА

Економічне бронювання не вирішить проблему з дефіцитом кадрів – Риженков

Німеччина додатково виділяє Україні 100 млн євро для проходження зими

Британська металургія закликає пришвидшити впровадження аналога CBAM

Металургія Індії потребує $280 млрд інвестицій для декарбонізації

Нафтогаз розраховує пройти зиму за рахунок українського газу

ЄС готується надати Україні 40 млрд євро кредиту до кінця року без участі США

Імпорт холоднокатаних рулонів у США зріс на 60,2%

ВСІ НОВИНИ ⇢