Інтерпайп займає лідерські позиції на європейському ринку щодо декарбонізації

Екологія Металургія Новини
Інтерпайп займає лідерські позиції на європейському ринку щодо декарбонізації

“Декарбонізація та “зелена” сталь стали однією з головних тем для представників вагонобудівної галузі в ході InnoTrans 2024, найбільшої світової виставки рухомого складу, яка проходила у вересні в Берліні. Українська промислова група “Інтерпайп”, що представляла на форумі свою колісну продукцію під брендом KLW, заявляє, що знаходиться в екологічному тренді і навіть займає лідерські позиції в галузі.

Як розповіли в компанії в коментарі ЦТС, якщо ще кілька років тому європейські покупці залізничної продукції цікавилися технічними аудитами, то зараз на чільне місце ставляться аудити екологічні. Тобто, клієнти запитують у виробників залізничної продукції, які заходи ті вживають для скорочення викидів СО2, які безпосередньо впливають на “вуглецевий слід” залізничної продукції. Тому навіть в умовах війни і з урахуванням зростання додаткових витрати, зокрема логістичних, українському виробнику необхідно дотримуватися вимог декарбонізації.

“Для нас європейський ринок є домашнім. Тому InnoTrans став для компанії тим майданчиком, на якому ми постаралися донести до наших клієнтів основний месидж: “Інтерпайп” – серед лідерів з декарбонізації, показники наших викидів СО2 – одні з найкращих (тобто мінімальних) у галузі, Компанія вже виконала цілі Green Deal на 2030 рік”, – заявив директор дивізіону залізничної продукції “Інтерпайп” Олександр Гарькавий.

“Таких результатів вдалося досягти завдяки запуску електросталеплавильного комплексу “Інтерпайп Сталь”, що дало радикальне зниження викидів СО2 за Охопленням 1 (Scope 1). Проте, компанія продовжує працювати над подальшим зниженням викидів, зокрема, збільшуючи частку закупівель “зеленої” е/енергії, що позитивно впливає на показники викидів СО2 за Охопленням 2 (Scope 2)”, – додав топ-менеджер.

Він також нагадав, що компанія має унікальну конкурентну перевагу в порівнянні з іншими європейськими виробниками залізничної продукції. Вона полягає в наявності власних потужностей з переробки сировини та виплавки сталі, які знаходяться фактично на одному виробничому майданчику разом із прокатними та фінішними лініями з мехобробки залізничної продукції. Це суттєво мінімізує показники викидів СО2 за Охопленням 3 (Scope 3), тоді як інші компанії, закуповуючи сталь та сировину у третіх постачальників, мають набагато більший “вуглецевий слід”.

Новини

Worldsteel очікує зниження світового попиту на сталь

Запоріжсталь виділила 8 млн грн на кондиціонер для прокатного стану

Україна накопичила достатньо газу та вугілля для проходження зими

Стефанчук підписав закон про підвищення податків

Уряд дозволив ФДМУ продати підприємство з виробництва газобетону Аерок

Гетманцев підрахував обсяг не задекларованих податків

Інтерпайп займає лідерські позиції на європейському ринку щодо декарбонізації

Acciaierie d’Italia перезапускає доменну піч №1

Nippon Steel має намір отримати держсубсидію на будівництво нових електродугових печей

Ціни на руду знижуються в очікуванні звітів гірничодобувних компаній

Rio Tinto завершила придбання акцій Mitsubishi в австралійському алюмінієвому заводі

Бізнес скаржиться на проблеми з бронюванням працівників

НКРЕКП не бачить підстав для зупинки імпорту електроенергії

Збитки екології України внаслідок російського вторгнення перевищили 2,6 трлн грн 

14 Жовтня 2024

В Китаї випущено найпотужніший у світі плавучий вітрогенератор

ArcelorMittal подав позов проти Liberty Steel 

ВСІ НОВИНИ ⇢