Росія почала створювати тіньовий флот для транспортування зрідженого природного газу – Bloomberg

Економіка Новини ТЕК
Росія почала створювати тіньовий флот для транспортування зрідженого природного газу – Bloomberg

За кілька місяців після вторгнення в Україну та каральних обмежень Заходу, запроваджених у відповідь, росія накопичила тіньовий флот для транспортування своєї нафти по всьому світу. Тепер з’являється все більше доказів того, що Москва почала створювати флот для транспортування зрідженого природного газу. Про це пише Bloomberg.

Газ є ключем до планів Кремля зі збільшення експорту, поповнення державної скарбниці та фінансування своєї військової машини, але для цього потрібна більша частка світового ринку ЗПГ, оскільки колись торгівля ним майже припинена. На сьогоднішній день планам розширення заважали санкції США, які не дозволили іноземним компаніям потрапити на ринок і зупинили постачання спеціалізованих суден, готових до роботи в арктичних умовах.

Нові європейські обмеження, що з’являться наступного року й обмежать доступ до портів, ще більше ускладнять поточний ланцюжок поставок.

За останні три місяці право власності на вісім суден було передано маловідомим компаніям в Дубаї, згідно з даними Equasis. Чотири з них мають льодовий клас і вже отримали дозвіл від Москви на проходження арктичними водами росії цього літа.

Хоча Bloomberg не вдалося безпосередньо пов’язати ці судна з великими російськими компаніями, деталі схожі на маневри зі створення тіньового нафтового флоту країни, включаючи використання непрозорих компаній і настільки старих суден, що зазвичай вони вже повинні були бути виведені з експлуатації.

В індустрії ЗПГ, яка в кілька разів менша за нафтовий ринок, незвично, коли незнайоме ім’я купує спеціалізовані судна, які можуть коштувати сотні млн доларів. Щонайменше три танкери також мають страховиків у базі даних Міжнародної морської організації, які вказані як “невідомі”, що є ще однією характерною рисою суден темного флоту.

“Є кілька ознак, що вказують на зусилля росії зі створення тіньового флоту для ЗПГ. Придбання старих суден, передача суден льодового класу дубайській компанії і рекордна кількість дозволів на використання Північного морського шляху вказують на те, що шматочки тіньового флоту стають на свої місця”, – каже засновник Арктичного інституту у Вашингтоні Малте Хумперт. 

За даними Equasis, право власності на чотири нещодавно побудовані судна льодового класу окремо перейшло до компанії White Fox Ship Management, що також базується в Дубаї. Росія нещодавно схвалила ці судна – “Норт Ейр”, “Норт Маунтін”, “Норт Скай” і “Норт Вей” – для навігації в Арктиці цього літнього сезону.

Новини

17 Вересня 2024

ФДМУ продовжив прийом заявок на участь в аукціоні з приватизації Білгород-Дністровського

Україна може розпочати експорт біометану в Європу

Туреччина збільшила імпорт залізної руди на 58%

Китай за 8 місяців 2024 року експортував в Україну товарів на $8,9 млрд

Україна відвантажила до Болгарії, Туреччини та Єгипту 1,31 млн тонн напівфабрикатів

Тарифи на залізничні перевезення  руди та зерна мають бути різними – ФРТУ

Укрзалізниця хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%

Верховна Рада прийняла закон про підвищення податків

Більшість бізнесу очікує зростання – ЄБА

Економічне бронювання не вирішить проблему з дефіцитом кадрів – Риженков

Німеччина додатково виділяє Україні 100 млн євро для проходження зими

Британська металургія закликає пришвидшити впровадження аналога CBAM

Металургія Індії потребує $280 млрд інвестицій для декарбонізації

Нафтогаз розраховує пройти зиму за рахунок українського газу

ЄС готується надати Україні 40 млрд євро кредиту до кінця року без участі США

Імпорт холоднокатаних рулонів у США зріс на 60,2%

ВСІ НОВИНИ ⇢