Експорт австралійського вугілля уповільнюється через аварію на залізниці

Металургія Новини ТЕК Транспорт
Експорт австралійського вугілля уповільнюється через аварію на залізниці

Аварія на залізничній системі Blackwater порушила експорт вугілля з австралійського порту Гладстон в Квінсленді, потужністю 102 млн т/рік, що може зайняти деякий час для усунення наслідків, повідомляє Argus.

Аварія сталася на головній залізничній лінії Blackwater, яка з’єднує шахти коксівного та енергетичного вугілля в нижньому та середньому басейні Боуен з Гладстоном, включаючи шахти коксівного вугілля Curragh, Jellinbah East, Blackwater і Kestrel, а також шахти енергетичного вугілля Rolleston і Minerva.

Вантажівка зіткнулася з легковим автомобілем у Раглані, за 50 км на північ від Гладстона, приблизно о 3 годині ночі за австралійським східним стандартним часом (17:00 за Гринвічем) 28 червня, внаслідок чого обірвалася лінія електропередач і зупинилася поперек залізничної колії.

“Аварія впливає на вугільні послуги в системі Blackwater, а також на вантажні та пасажирські потяги, які використовують цей залізничний коридор”, – повідомив Argus представник оператора вугільної мережі Квінсленду Aurizon. Наразі тривають відновлювальні роботи, і очікується, що процес ремонту “займе кілька днів”, щоб відновити роботу лінії, згідно з повідомленням Aurizon.

Невідомо, скільки часу можуть зайняти ремонтні роботи, але, швидше за все, це буде менше тижня, припустило джерело в Австралії. “Поки що трохи зарано говорити [про наслідки], – сказало інше джерело. “Я думаю, що вони спробують відновити роботу однієї лінії з меншою пропускною здатністю, поки інші лінії/електрика будуть відремонтовані”.

Залізнична система Moura, яка також постачає вугілля до Gladstone, продовжує працювати, доставляючи низькосортне коксівне вугілля та вугілля для вдування пиловугільного палива (ПВП) з шахт Dawson і Baralaba.

Станом на 25 червня на вугільному терміналі Gladstone RG Tanna стояла черга з 12 суден, з 13 21 травня і з 23 23 квітня, хоча вона може зрости, якщо аварія поїзда порушить постачання вугілля на кілька днів.

Тверде коксівне вугілля зазвичай становить близько третини від загального обсягу експорту Гладстона, а коксівне вугілля нижчих марок і енергетичне вугілля – по третині від загального обсягу.

Новини

Мотор Січ вперше за шість років представила новий турбогвинтовий двигун на виставці у Берліні

На ціну СО2 в ЄС суттєво впливає політична підтримка – дослідження

УЗ будуватиме газові електростанції 

ЄБА просить ВР та уряд вирішити 5 ключових проблем з бронюванням

Німеччина та Марокко домовилися про спільне виробництво зеленого водню

Бурштинська ТЕС після російських обстрілів не підлягає відновленню

Нацкомісія знайшла недоліки у Стратегії торгівлі викидами парникових газів

POSCO планує до 2050 року перейти на виробництво, що працює на водні

Туреччина розпочала антидемпінгове розслідування щодо імпорту жерсті з п’яти країн

Експорт австралійського вугілля уповільнюється через аварію на залізниці

Єврокомісія схвалила фінансування нового заводу екологічно чистої сталі H2 Green Steel

Суд скасував арешт облгазів Фірташа 

Туреччина оголосить металобрухт стратегічним сектором

Китай збільшує експорт оцинкованої сталі

Внаслідок агресії РФ в Україні знищені та пошкоджені 50 млн кв метрів житла – Шуляк

Американська Nucor побудує арматурний мікрозавод

ВСІ НОВИНИ ⇢