Європейський ринок гарячекатаного рулону готується до потенційної консолідації

Металургія Новини
Європейський ринок гарячекатаного рулону готується до потенційної консолідації

Європейський ринок гарячекатаного рулону (HRC) готується до потенційної консолідації протягом наступного року, оскільки заводи борються зі складними ринковими умовами, повідомляє Argus.

Ціни на акції ключових європейських виробників в останні дні зросли, незважаючи на тривале зниження цін на гарячекатаний рулон. Вчора о 12:30 за Гринвічем акції світового виробника сталі ArcelorMittal торгувалися на Люксембурзькій фондовій біржі вище 22 євро за акцію (24 долари за акцію) порівняно з 19,70 євро за акцію 10 вересня. Джерела припускають, що таке зростання частково пов’язане з очікуваним запровадженням заходів економічного стимулювання в Китаї та нещодавнім зниженням процентної ставки Федеральною резервною системою США. Але зміцнення ринку також може бути пов’язане зі зростаючими розмовами про те, що нова хвиля консолідації наближається, підживлювана зусиллями з декарбонізації та напруженим становищем деяких заводів.

Вже давно йдуть розмови про те, що виробник сталевого рулону Tata Steel Netherlands може бути проданий після того, як голландська держава погодилася долучитися до його витрат на декарбонізацію. Нещодавні труднощі німецької компанії ThyssenKrupp також викликали припущення, що вона може стати об’єктом поглинання. Чеська енергетична компанія EP Corporate Group (EPCG) нещодавно завершила купівлю 20-відсоткової частки в європейському підрозділі ThyssenKrupp’s Steel Europe і може збільшити цю частку до 50 відсотків у найближчому майбутньому. Власник EPCG Даніель Кретинський, можливо, шукає стратегічного партнера для управління бізнесом, що спричинило розмови про те, що інші металургійні заводи можуть претендувати на частку в компанії.

Занепокоєння щодо сильних позицій на нішевих ринках, зокрема, на ринку жерсті, призвело до того, що Tata Steel і Thyssekrupp скасували запропоноване спільне підприємство в травні 2019 року. Але зараз ринок перебуває в іншому становищі. Деякі заводи скоротили потужності, але нові учасники намагаються приєднатися до ринку як “зелені” виробники. А світовий ринок перенасичений пропозицією, що ставить європейських виробників у скрутне фінансове становище, особливо з огляду на їхні капіталомісткі зусилля з декарбонізації. У випадку з ThyssenKrupp очікування, що завод зменшить свій виробничий слід, можуть частково зменшити потенційні проблеми конкуренції в разі поглинання.

Новини

Гарантований покупець через суд вимагає від Енергоатому 14 млрд грн

Імпорт сталевих труб до Грузії з Туреччини у січні-серпні зріс на 79,1%

Клієнтам Укрзалізниці потрібні економічно обґрунтовані тарифи

Росія втратила одного з найбільших покупців вугілля в Азії

Anglo American запускає автономну бурову установку у Бразилії

Європейський ринок гарячекатаного рулону готується до потенційної консолідації

Контейнерні лінії підвищують тарифи через страйк докерів у США

Українські виробники феросплавів зупиняться у разі підвищення тарифів Укрзалізниці

19 Вересня 2024

British Steel збільшила збитки у вісім разів

У Європі відкрився перший літієвий завод

Купівельна спроможність українців впаде на 20% після підвищення податків

Підприємства видобувної галузі вимагають провести міжнародний аудит Укрзалізниці

Вантажні тарифи Укрзалізниці можна скоротити на 15-20% – Каленков

ЄС виділить додаткові 160 млн євро Україні для підтримки енергобезпеки

Проєкт постачання польської електрики в Україну заморожено

Українські підприємства експортували цинку на $201 тис.

ВСІ НОВИНИ ⇢